Gå til innhold

Synes du det er kleint når du treffer bekjente hos psykologen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ofte nervøs når jeg sitter på venterommet, er redd for at noen jeg kjenner skal dukke opp. Har opplevd det tre ganger..

Anonymkode: ceb5e...8ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, verre når man møter naboer hos sexologen. 

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Nei. Jeg synes ikke det er noe problem. Det er ikke en hemmelighet at jeg har psykiske vansker. Så lenge jeg slipper å forklare dem detaljer og vonde ting fra barndommen, så går det helt fint å prate om at jeg går i behandling om jeg ser at noen er i samme situasjon.

Skrevet

Nei. Syns det er helt ok.

Skrevet

Tenk på at de synes det er like kleint som du gjør :)

Jeg later som jeg ikke har sett dem, eller sier hei. Hvis det blir en samtale så dreier det seg alltid om hverdagslige ting og absolutt ikke om hvorfor vi er på venterommet hos psykolog, lege eller sexolog. 

Anonymkode: 6032e...567

Skrevet

Nei, jeg kjenner alltid alle på venterommet. Uansett hvilket venterom. Sånn er det på bygda 😅

Skrevet

Aldri opplevd noe slikt. Verste jeg vel har opplevd var vel å møte konfirmasjonspresten til eldste barnet på nakenstranda. Hun var der med mann og barn. Etter det første sjokket gikk det greit. Vi var der jo i samme ærende.

Anonymkode: ea984...4b1

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke likt.  I motsetning til mange andre er jeg privat om min psyke. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri opplevd noe slikt. Verste jeg vel har opplevd var vel å møte konfirmasjonspresten til eldste barnet på nakenstranda. Hun var der med mann og barn. Etter det første sjokket gikk det greit. Vi var der jo i samme ærende.

Anonymkode: ea984...4b1

Jeg hadde ikke greid å ta en prest som var nødt til å sole seg og bade naken seriøst. 

Skrevet

Det går greit selv om jeg ofte ikke ønsker å prate når jeg sitter der og venter, men prøver å være høflig og si hei.

Anonymkode: 1907d...95e

Skrevet
27 minutter siden, Peonjenta skrev:

Jeg hadde ikke greid å ta en prest som var nødt til å sole seg og bade naken seriøst. 

Hun ville vel sole seg i Evas drakt?

Anonymkode: 744ea...f73

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, Peonjenta said:

Kan ikke en prest være naturist?

Anonymkode: c1843...e53

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke en prest være naturist?

Anonymkode: c1843...e53

Joda.  Men jeg hadde hatt problemer med å ta han/hun seriøst.

Skrevet

Om jeg er på sånt sted har jeg nok med egne problemer og sitter i min egen boble. Da enser jeg ikke folk rundt meg, jeg leser heller en bok jeg har med eller hører på musikk. 

Skrevet

Nei, pleier å smile og ingenting mer.

Anonymkode: cd903...bb2

Skrevet
På 27.11.2018 den 19.23, AnonymBruker skrev:

Er ofte nervøs når jeg sitter på venterommet, er redd for at noen jeg kjenner skal dukke opp. Har opplevd det tre ganger..

Anonymkode: ceb5e...8ce

Derfor jeg heller drar til lege og spesialister i nabobyen

Anonymkode: 43104...963

Skrevet

Jeg har aldri vært hos psykolog, men jeg tror ikke jeg ville følt på det om det skjedde. De er jo også hos psykologen av en grunn, så det er vel en slags uuttalt moralsk taushetsplikt der, antar jeg.

Skrevet

For noen år siden flyttet jeg tilbake til hjembygda, og her jobber tre av mine tidligere klassekamerater på dps`en. Jeg synes det er ganske kleint og litt ydmykende når de henter inn sine pasienter og ser at jeg sitter i venteværelset.. men andre venner/bekjente som også er ventende pasienter finner jeg ikke kleint.

Anonymkode: 28e5e...4dd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...