Gå til innhold

Smykke til kjolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fullstendig kræsj og bruke gullsmykke med en liten perle på til brudekjolen?

Jeg har hele tiden ment at sølvsmykker er penest til hvit brudekjole. Men så sier forloveren min at jeg må jo ha gullsmykke når gifteringen er i gull.

Hva mener dere og hvordan har dere valgt?

Hmmm... tar en titt i smykke skrinet og ser om jeg finner noe gammelt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

personlig synes jeg det er finest med sølvsmykker framfor gull når man gifter seg i hvit kjole.. Men gå med det du synes blir finest til kjolen din uansett hva andre mener og synes - det er jo tross alt deg alt skal handle om den ene dagen!!

Skrevet

jeg skal ha gull... med små "diamanter".. og selve smykket er en ball (med "diamanter") som kan flyttes opp eller ned på smykket etter smak og behag..

Gull og perler går FINT..

mange bruker det...

og mange bruker sølv...

man bruker det man vil :sjarmor:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg ville valgt noe i sølv, for ringen er så langt unna halsen, og derfor spiller det ingen rolle hva den er i.

Det er du som skal gå med det, og dermed er det ditt valg. :wink:

Skrevet

Gå for det du selv føler for. det er din dag og du som bestemmer.. :)

Skrevet
Jeg ville valgt noe i sølv, for ringen er så langt unna halsen, og derfor spiller det ingen rolle hva den er i.

:enig_animasjon:

Skrevet

Hvis du kler kalde farger og altså hvitt gull og sølv, bør du gå for det. Hvis du kler varme farger og dermed gull, bør du går for det.

Skrevet

Spørsmål: Er kjolen 'kritthvit', eller er den eggeskall/off-white/champagnefarget?

Dersom kjolen er i en litt 'varm' tone er det jo veldig pent med gull til.

Er personlig stor fan av gullsmykker, og hvitt og gull er jo veeeeldig klassisk, da!

I mitt tilfelle har kjolen sølvdekor, så jeg må nok holde meg til sølvsmykker - selv om ringen blir i gull, men den er jo langt unna overdelen på kjolen, da. :wink:

Skrevet

Eg har ikkje bestemt meg for smykke endå, men det blir nok ikkje gull sjølv om ringen er av gult gull. Syns det er finast med sølv og kjem til å tenke mest på det. :)

Skrevet

*nikker enig*

Jeg kommer også til å velge sort. Kanksje med ametyst i, men det får vi se på. Først må jeg jo vite hvordan kjolen blir! ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt et gullsmykke i hvitt gull med et hjerte i hvitt gull med diamanter i. Vi skal ha gifteringer i gultgull men skal altså ha hvitt gull i halsen - har ikke tenkt over at det kan blir kræsj engang jeg.

Skrevet

Eg har ein kjole som har gulltrådar som dekor, dermed vel eg å ta igjen den detaljen i smykket. Smykket skal vera min gamle, lånte ting som eg har fått lånt av mormora mi! ;)

Skrevet

Skriver under på Madam Felle jeg. ynes du skal gå for det du selv trives best med, kræsj blir det ikke! :)

Skrevet

Jeg har hvit kjole (ivory, riktignok...) og den har litt gullbroderi og små perler. Skal ha gulltiara m. perler og stener, perlesmykke med små perler og gullås, og perler i ørene. Jeg liker gull best, sølv blir for kaldt. Men det er jo litt opp til deg selv, hva du liker... Synes ikke du må velge gull selv om gifteringen er av gull, men må innrømme at jeg tenkte det var finest når jeg vurderte for og imot selv... :-? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...