Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 27. november 2018 #1 Skrevet 27. november 2018 Har time til St. Olavs i morgen, da jeg og samboer skal til utredning og samtale for prøverør. Har gått til spiren tidligere og har tatt både utskylling av eggledere med kontrastveske og ultralyd, og de finner ingenting galt. Samboer har også blitt sjekket og han har mange gode svømmere. Jeg er 28 år, og samboer er 29. Vi har hus, jobber og god utdanning så ser ikke noe grunn for at vi ikke skal få hjelp. Har prøvd i 2 år nå, og enda ikke gravid. Har derfor håpet om at prøverør kan gjøre oss gravide. Trodde alt var klart til at vi kunne få prøverør, men fikk til beskjed at ny utredning ville starte, og at legene må bestemme og vi får prøverør først.. Altså, hva er vitsen med å starte enda en utredning når jeg har betalt dyre dommer for å allerede ha sjekket meg hos en privat fertilitetklinikk. Jeg trodde at jeg skulle få hjelp nå? Noen som har vært gjennom dette, og kan forklare?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #2 Skrevet 27. november 2018 Nja, de mener kanskje det er grunn til å ta diagnostisk lapraskopi? Anonymkode: 5a2a6...015
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #3 Skrevet 27. november 2018 Het på mitt sykehus gjør de utredning selv uavhengig av det private uansett.. Anonymkode: b59ff...f8e
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 27. november 2018 #4 Skrevet 27. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nja, de mener kanskje det er grunn til å ta diagnostisk lapraskopi? Anonymkode: 5a2a6...015 Tviler på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå