Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som jeg begynner å bli drittlei av å avtale ting med.

Vi avtaler klokkeslett og jeg er en som liker å være tidlig ute. Om jeg da venter i 20 til avtalt tidspunkt før hun kommer er helt greit. Det er jo mitt valg. Hun kommer ALLTID for sent. Jeg har lært meg at når vi avtaler ett klokkeslett så stresser jeg ikke for å komme for tidlig eller tidsnok for den saks skyld.

Idag avtalte vi å møtes for en lunsj. Jeg var der tidsnok. Ventet 20 min iver tiden, da fikk jeg mld om at hun ble forsinket og det ville ta 1 time å reise fra der hun var.

Jeg dro hjem og nå er hun på vei hjem til meg. Er ennå 15 min før hun er her og avtalen var 12.30.

Jeg vil jo ha omgang med henne, men må er jeg irritert.

En gang avtalte vi at hun skulle komme til meg i 12 tiden og spise lunsj. Hun kom 16.30 og da fikk hun kun drikke. Helt ærlig så gadd jeg ikke engasjere meg med noe mat. Jeg hadde lagt litt forskjellige ting for lunsj, men det fikk hun ikke noe av. Jeg var irritert da også 😡😡😡😡

Hva gjør dere med sånne venner?

Anonymkode: 9de1d...574

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be henne møte opp fem timer før du kunne tenke deg å møtes? 

Anonymkode: 2d460...a13

• Liker 2
Skrevet

Jeg pleier spørre dem hvorfor dem kommer flere timer for sen til avtaler.. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør dere med sånne venner?

Jeg "overser" dem. Har vi en avtale kl. 15 og de ikke er dukket opp (eller har gitt beskjed ) i løpet av en 15 minutters tid så bare går jeg. Sender en melding med: "Jeg var her, men siden du ikke kom så har jeg gått igjen."

Hadde jeg fått en melding som innebar en forsinkelse på flere timer så hadde jeg rett og slett avlyst avtalen. "Jeg skjønner det passer dårlig for deg i dag så vi får heller møtes en annen gang."

• Liker 2
Skrevet

Jeg spør dem hvorfor de er kronisk sene. Er ikke det logisk da? Har du spurt henne hvorfor hun ikke respekterer avtalene dere legger? Eller tenker hun det ikke er så seriøst siden det "bare" er venner? Her må man jo si i fra.

Skrevet

Hun tror tiden står stille. 

Anonymkode: 3390d...17d

Skrevet

Er hun norsk?

Anonymkode: 3d6b5...072

Skrevet

Jeg hadde ei sånn venninne. Inviterte til lunsj her klokka 12. Kvart over fikk jeg melding om at hun var forsinket, dro snart. Ventet og ventet. 13 fikk jeg melding om at hun dro nå. Det tar ti minutter å kjøre, og etter 2 timer kom hun. Måtte bare innom et kjøpesenter først. Når det gjentok seg fire ganger på rad, så sluttet jeg å invitere henne. Det samme skjedde hver gang vi skulle møtes ute. Har de ikke respekt nok for deg til å komme tidspunkt, fortjener de ikke å ha deg i livet sitt heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...