Gå til innhold

Melania Trump får julepynt-slakt: – Inspirert av helvete

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det anerkjente motemagasinet Vogue har ingen gode ord å si om førstedamens julepynt. 

Så er dere enige i slakten av Melania Trumps julepynt?
Eller er dette et tilfelle hvor man slakter henne bare fordi hun er gift med Donald Trump?

Anonymkode: 2bde1...55a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Syns ikke det var noe fint. Ikke i fjor heller....

Dvs. den delen med de røde trærne. Så det var annerledes pyntet i resten av Det Hvite Hus. Og det så med tradisjonelt og fint ut :)

Endret av *Emma*
  • Liker 2
Skrevet

Syns det var fint jeg 😊

• Liker 4
Skrevet

De røde trærne var grusomme, men ellers var det fint pyntede trær. Kanskje litt vel mye trær da, men. 

Anonymkode: 86ac9...cf3

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Helvete var vel noe overdrivelse, men pent var det ikke.

Skrevet

Jeg er littegrann bekymret. Faktisk.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes jevnt over dama har dårlig smak, og det var ikke fint. Men jeg tror at uansett hva hun hadde gjort, så hadde hun fått kritikk. Hun har aldri vært bra nok til å være førstedame, og det vil aldri media og kritikerne la henne glemme. 

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De røde trærne var grusomme, men ellers var det fint pyntede trær. Kanskje litt vel mye trær da, men. 

Anonymkode: 86ac9...cf3

Enig, det var utrolig mange trær! Ser bare rart ut. 

Anonymkode: 78d24...930

• Liker 1
Skrevet

Litt overdådig og glorete etter min smak. Men man kan jo ikke sammenligne "vanlige folk" med Det hvite hus, heller... 

• Liker 1
Skrevet

Klarer ikke å la være å tenke på hvor mye det koster. Det er ikke sånn at jeg er Scrooge eller noe. Liker å pynte huset og kose seg osv. Men å kaste bort sååååå mye penger er - i min mening - rett og slett feil.

Ellers synes et det ser ganske ok ut, veldig amerikansk, som på shopping mall, men ok.

• Liker 5
Skrevet

Alltid skal de finne noe å ta Melandia på. Hvis hun liker julepynten, synes jeg at hun skal få ha den og hva vi og andre måtte like har ingenting å si.

Lurer på hva den nest lille detaljen de finner slik at de kan fortsette å kritisere

• Liker 6
Skrevet

Tenker at uansett hva hun gjør interiør eller klesmessig så ville hun fått kritikk. Da kan man like godt gjøre hva man selv vil istedenfor å tenke på hva andre synes :) 

Er generelt ikke noe fan av dama, men hun skal jammen ha for å tåle såpass mye kritikk 

Anonymkode: 159c5...421

• Liker 7
Skrevet

Jeg synes det er finere enn forrige årets julepynt:

Anonymkode: f7704...5b1

Skrevet

Det fins nok av tilfeller der man ikke vet om man skal le eller gråte av Trumps. Men julepynten deres er ikke noe menigmann trenger å henge seg opp i. Melania er gift med verdens største nisse, la henne få pynte som hun vil.

Anonymkode: 31472...51a

• Liker 2
Skrevet

Liker henne jeg. Hun har bein i nesa, er passe mystisk og er gift med en psykopat som hun tydeligvis har litt taket på. Det er godt gjort!  Men de røde trærne var veldig vondt i øynene... resten var jo greit nok, og det er ikke akkurat sånn at de forrige presidenter med fruer har vært så moderate heller. Kult at det blir litt bling bling  😄

Anonymkode: 9431a...dbf

• Liker 3
Skrevet

Glorete østeuropeisk. Akkurat som dama.

Anonymkode: 570a2...01d

• Liker 1
Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Det fins nok av tilfeller der man ikke vet om man skal le eller gråte av Trumps. Men julepynten deres er ikke noe menigmann trenger å henge seg opp i. Melania er gift med verdens største nisse, la henne få pynte som hun vil.

Anonymkode: 31472...51a

Spørsmålet er om det er symbolikk her.

Om ikke akkurat helvete, så er rødt ofte assosiert med fare.

Endret av T-Rex
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke det var så verst. Litt for overdådig ettr min smak, men det er jo tross alt snakk om det hvite hus da... 

Anonymkode: c7fb3...f49

• Liker 1
Skrevet

Ikke pent med de røde trærne. Minner meg om hvordan grantrær kan se ut etter en tørkesommer. Kanskje det er Melanias lille spark til ektemannen angående klimapolitikk? 

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, Perelandra skrev:

Ikke pent med de røde trærne. Minner meg om hvordan grantrær kan se ut etter en tørkesommer. Kanskje det er Melanias lille spark til ektemannen angående klimapolitikk? 

Jeg fikk A Handmaids Tale assosiasjoner :laugh:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...