Kwinnforthewinn Skrevet 27. november 2018 #1 Skrevet 27. november 2018 (endret) Jeg har en kaffetrakter som nylig har blitt brukt til annet enn til å trakte kaffe (les brygging av div drinker). Har prøvd vanlig kafferens, kjørt bakepulverblanding og mange runder med vann, men kaffen får en skikkelig vond smak. Noen som har tips til grundig rens? Endret 27. november 2018 av Kwinnforthewinn
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #2 Skrevet 27. november 2018 Kan du ta ut de delene som smaken har satt seg i? Isåfall ville jeg prøvd en runde i oppvaskmaskin, eventuelt latt det stå med oppvaskpulver. Anonymkode: 2fd97...14d
Arkebakterien Skrevet 28. november 2018 #3 Skrevet 28. november 2018 Har du prøvd å ta ut kontakten og så kjøpe en ny? 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4 Skrevet 28. november 2018 Kjør en omgang eller to med vann og eddik. Husk å kjør flere ganger med rent vann. Plukk delene fra hverandre og kjør de i oppvaskmaskin. Anonymkode: 67eab...193
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #6 Skrevet 28. november 2018 Jeg har en kriseløsning. Kjør krystall-soda gjennom den om alt annet er prøvd. Viktig å vaske godt gjennom etterpå. Da løsner all dritt Anonymkode: 81a1c...474
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå