Gå til innhold

Adresseendring - får det ikke til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sagt får jeg ikke til å endre adresse hos posten. Skal flytte til et borettslag, men adressen finnes ikke hos posten:bond: Kan noen hjelpe meg med hvordan jeg endrer adressen? 

Anonymkode: 97c9c...c2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endre adressen i Folkeregisteret, så oppdateres også adressen hos Posten😄

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, Reckless skrev:

Har alltid trodd at man må endre begge steder😅 Jammen da er det ikke noe problem :) Takk for svar :)

-TS

Skrevet
12 timer siden, Reckless skrev:

Øh nei. Man må endre begge steder. Posten er alltid ute med at folk tror at det holder å endre et sted. 

Anonymkode: 99f27...15b

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Øh nei. Man må endre begge steder. Posten er alltid ute med at folk tror at det holder å endre et sted. 

Anonymkode: 99f27...15b

Okey, får ringe posten og høre hvordan jeg går frem.

-TS

• Liker 2
Skrevet

Hvis det er et borettslag, kan det hende du må tilføye leilighetsnummer, f eks H0203. 2-tallet står for 2. etg, 3 tallet står for om leiligheten ligger til venstre (1), rett frem (2) eller til høyre (3). Det holder ikke å bare skrive f eks Veien 3 hvis det er 18  leiligheter på samme adresse. Noen ganger godtar kan det også hjelpe å prøve med "Vegen" istedenfor "veien". Skal du flytte dit, må jo adressen eksistere...

Anonymkode: b1049...1c6

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er et borettslag, kan det hende du må tilføye leilighetsnummer, f eks H0203. 2-tallet står for 2. etg, 3 tallet står for om leiligheten ligger til venstre (1), rett frem (2) eller til høyre (3). Det holder ikke å bare skrive f eks Veien 3 hvis det er 18  leiligheter på samme adresse. Noen ganger godtar kan det også hjelpe å prøve med "Vegen" istedenfor "veien". Skal du flytte dit, må jo adressen eksistere...

Anonymkode: b1049...1c6

Takk for svar:) Dro på posten og fikk ordnet det der, men da vet jeg det til eventuelt neste gang :)

Skrevet

Sørg for å merke postkassen din med etternavn!

Anonymkode: 622da...e4c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...