Gå til innhold

Bare et lite hjertesukk herifra, mensen kom.. igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler for å gi opp som prøver, det går bare ikke. Har nå prøvd et år, og mensen kommer ALLTID på dagen jeg skal ha den. Håpet om en spire knuses hver måned 😔Denne måneden hadde jeg virkelig et håp, tegnene jeg alltid får dagene før mensen på at mensen kommer- kom ikke, og jeg tenkte at det kanskje betydde at jeg kanskje var blitt gravid. Jeg og mannen snakket om det masse igår igår, og vi begge håpet at det var sånn og var glade, idag var IKM og mesen hadde ikke kommet på morgenen som den pleier og jeg var så glad og tenkte å teste imorgen, men NÅ midt på dagen kom mensen. Kroppen spilte meg bare et puss dessverre 😢 

Bare et lite hjertesukk herifra, trengte å få det ut.. 

Anonymkode: 47078...b13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt♡ vet du noe angående varm og kald mat? Det var en periode jeg spiste sykt mye nøtter (Nøttegrøt) til frokost, kaffe og laks. Dette er ansett som varm mat og ikke veldig heldig for fruktbarheten. Svigermor sa jeg burde droppe det, og heller spise kald mat som brød, vannmelon, linser osv. Jeg ble gravid the very next month. Sikkert tilfeldig, men skader ikke å prøve. 

Les om warming and cooling foods på nettet. 

Anonymkode: a4b99...b86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...