Gå til innhold

Dere som hadde festesmerter, hvordan kjentes de ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ca 7-8 dpo i dag i følge ul jeg tok noen dager før.  Fikk i dag noen voldsomme stikk i underlivet/livmor.   Kjentes nesten ut som luftsmerter bare i underlivet.  Hadde det sånn av og på i noen timer på morgenen, også gikk det over.   Kjentes faktisk litt ut som eggløsningssmertene jeg hadde før svangerskapet med førstemann.    Har noen opplevd noe lignende?

Anonymkode: 71fcc...5ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Et hardt stikk midt i magen :)

Endret av happyfaace
Skrevet

Vet ikke det er festesmerter, men går med mensmurringer som kommer og går. Som jeg gjorde med førstemann.. så spent på neste uke om mensen kommer eller ikke..

Skrevet

Jeg hadde en slags stikking/kortvarige krampetrekninger i magen ca 7 dpo. Varte i et par minutter. Kom en kortvarig frisk blødning noen timer etterpå. Om det var festesmerter eller bare tilfeldig aner jeg ikke men er 16 uker på vei nå hvert fall 😅

Anonymkode: 0fb37...868

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde en liten blødning i dag! Dagen etter stikkene.  Rosa på papiret.  Jeg spotter heller aldri. Og det har gitt seg nå.  Kan det høre ut som festeblødning? Ts.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en liten blødning i dag! Dagen etter stikkene.  Rosa på papiret.  Jeg spotter heller aldri. Og det har gitt seg nå.  Kan det høre ut som festeblødning? Ts.

Fult mulig 😊 hvis det var festesmerter så begynner produskjonen av hcg nå og vil dobles fort, så du kan jo ta en test om noen dager. Spørs hvor tålmodig du er!

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fult mulig 😊 hvis det var festesmerter så begynner produskjonen av hcg nå og vil dobles fort, så du kan jo ta en test om noen dager. Spørs hvor tålmodig du er!

Har en haug med billigtester liggende. Så tester nok om ett par dager🙈😂☺️

Skrevet

Jeg fikk et par veldig merkbare stikk rett i magen😳😅

Anonymkode: ba390...e6b

Skrevet

Shit, tok en test bare for moroskyld nå, etter og ha holdt meg i mange timer.  8 dpo.  Ser dere streken?😬

IMG_4218.JPG

IMG_4219.JPG

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Shit, tok en test bare for moroskyld nå, etter og ha holdt meg i mange timer.  8 dpo.  Ser dere streken?😬

IMG_4218.JPG

IMG_4219.JPG

Muligens 9 dpo, også. 

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IMG_4218.JPG

IMG_4219.JPG

Fantastisk👏🏼👏🏼Gratulerer så mye!

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fantastisk👏🏼👏🏼Gratulerer så mye!

Herregud, er det sant?!🙈 Den er ikke for svak?    Første mnd med progesteronstøtte, og 11pp.  Legen ville vi skulle utredes på nyåret.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, er det sant?!🙈 Den er ikke for svak?    Første mnd med progesteronstøtte, og 11pp.  Legen ville vi skulle utredes på nyåret.

Ja det er ingen tvil på den testen der!😍men ville tatt en ny om to dager for å se at den blir sterkere!

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er ingen tvil på den testen der!😍men ville tatt en ny om to dager for å se at den blir sterkere!

Ååh, nå ble jeg glad!! Det skal jeg gjøre! Tusen takk😍 Herregud.  Har bursdag i morgen, og det har var tidenes gave. Så sinnsykt😭😄

❤️

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ååh, nå ble jeg glad!! Det skal jeg gjøre! Tusen takk😍 Herregud.  Har bursdag i morgen, og det har var tidenes gave. Så sinnsykt😭😄

❤️

Gratulerer så masse 🥰❤️

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

IMG_4218.JPG

IMG_4219.JPG

Jeg ser streken! Og med tanke på at det er 8-9 dpo er det veldig naturlig at streken er svak. Ta en ny igjen om noen dager, men den er uten tvil positiv! 😊 Gratulerer så mye ❤❤

Skrevet

Ts her; tusen takk dere!  Det her er nesten ikke til å tro!  Krysser fingrene for at spiren sitter❤️

• Liker 1
Skrevet

Grattis! Heldige deg. Jeg har holdt på sånn i natt. Fikk el 14. nov hadde samleie og håpet det skulle bli noe. Fikk positiv el test igjen i går og nå er den blank, skulle hatt mensen i dag, men fikk bare litt blødning nå. Skal ta g test om noen dager. Håper vi er i samme båt 😊😊👍🏽👍🏽

Anonymkode: 8ed36...d02

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grattis! Heldige deg. Jeg har holdt på sånn i natt. Fikk el 14. nov hadde samleie og håpet det skulle bli noe. Fikk positiv el test igjen i går og nå er den blank, skulle hatt mensen i dag, men fikk bare litt blødning nå. Skal ta g test om noen dager. Håper vi er i samme båt 😊😊👍🏽👍🏽

Anonymkode: 8ed36...d02

Krysser fingrene for deg også❤️

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk noen dråper blod (ikke like mørkt som mensenblod) tidlig i dag. Det er 8 dager til mensen, og 8-9 dpo. 

Etter blodet hadde jeg vondt i magen i 6-7 timer. Så vondt at jeg ville ta kontakt med legevakten. Var blanding av smerter som bevegde seg helt fra livmor til opp mot brystet, og mye luft samtidig. 

Høres det kjent ut for noen? Kan det ha vært festeblødning?

Ikke Ts, men jeg er i samme situasjon. Gratulerer til Ts forresten 🤗🤗

Anonymkode: c81e5...384

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...