AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #1 Skrevet 27. november 2018 Hei dere! Jeg skal på tupperware-party om en uke, og har fått et magasin som jeg har kikket litt i, og ser jo at det er mye jeg ønsker meg. Jeg tenkte likevel at jeg skal prøve å begrense meg litt, siden jeg ikke har så god råd nå før jul, så tenkte derfor å høre hva dere syns er de beste produktene? Hva ville du prioritert hvis du skulle brukt maks 1000-1200 kroner? Fra før har jeg herb chopper som jeg fikk i gave, og den er helt super! I tillegg har jeg kjøpt meg kakeboks og silikon-matte som jeg bruker istedet for bakepapir. Begge disse bruker jeg flere ganger i uka. Jeg vurderer også ultrapro, da jeg har lånt bort denne, men husker ikke til hvem! Men den er for dyr for meg på denne lønninga... Noen tips og råd? Anonymkode: 1f2be...80b
Live88 Skrevet 27. november 2018 #2 Skrevet 27. november 2018 Ultrapro definitivt! Men jeg har så mange favoritter at det er vanskelig å velge! Noen av de er bakeunderlag, bakebolle, kjevle, silikon-bake»brettet», kvadratisk modulettene (nå er de kommet med trykke-på lokk og ikke sånne vippelokk som var før da), kakeboksene, drikkeflaskene, fryseboksene, grønnsaksboksene, knivene, hvitløkspressen, potetskrelleren, saksen, eeh, ja, egentlig alt men jeg er vel litt inhabil pga. at jeg vokste opp med dette😅
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #3 Skrevet 27. november 2018 Servofix og bokseåpneren er 2 av mine favoritter. Servofix fordi den kan brukes til så mye og boksåpneren fordi den ikke etterlater skarpe kanter. Anonymkode: 5f5bd...88a
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4 Skrevet 27. november 2018 Jeg har hvitløkspressa derfra, den er jeg utrolig fornøyd med. Anonymkode: 52beb...474
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #5 Skrevet 27. november 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Servofix og bokseåpneren er 2 av mine favoritter. Servofix fordi den kan brukes til så mye og boksåpneren fordi den ikke etterlater skarpe kanter. Anonymkode: 5f5bd...88a Hei, det er mulig jeg er litt blind nå, men jeg finner ikke Servofix i magasinet? Er det lenge siden du kjøpte den? Tusen takk for alle tips så langt, jeg visste ikke at de haddeboksåpner, så den skal jeg vurdere! TS Anonymkode: 1f2be...80b
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #6 Skrevet 27. november 2018 Hvis du bor alene er de boksene du oppbevarer grønnsaker i så de holder seg lenger helt geniale (tror de heter VentSmart). Kaster mye mindre mat etter at jeg kjøpte slike. Ellers er knivene veldig bra. Anonymkode: 6b57b...a68
Forundret.. Skrevet 27. november 2018 #7 Skrevet 27. november 2018 Jeg synes den kremvisperen er genial. Visper krem mye raskere med den enn med en elektrisk maskin. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #8 Skrevet 27. november 2018 Jeg har vært konsulent og har fortsatt skapet fullt av ubrukte, nye ting som jeg egentlig skulle selge. Noen av tingene har jeg tatt i bruk, men er det én ting jeg bruker mer enn alt annet jeg har så er det MicroCook kanne. Jeg lager ikke mye mat av gangen så jeg har den minste. Bruker den til poteter og gulrøtter. Saus. Smelter smør. Og steker bacon eller lager eggerøre i den. Den tingen jeg bruker nest mest er MicroUrban. Bruker den til å koke ris i. Kunne sikkert hatt bare riskokeren, men MicroUrban har flere beholdere slik at jeg kan lage mye annet i den også. Ultrapro bruker jeg også en del. Og ExtraChef. Og den som jeg aldri husker navnet på, men som pisker eggehvite på null komma niks. Det er veldig mye bra Tupperware. Glemte selvfølgelig osteklokka. Den har jeg ost i hele tiden. Anonymkode: 2e910...272
Forundret.. Skrevet 27. november 2018 #9 Skrevet 27. november 2018 (endret) Speedy chef heter den. Endret 27. november 2018 av Forundret..
T-Rex Skrevet 27. november 2018 #10 Skrevet 27. november 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Hei dere! Jeg skal på tupperware-party om en uke, og har fått et magasin som jeg har kikket litt i, og ser jo at det er mye jeg ønsker meg. Jeg tenkte likevel at jeg skal prøve å begrense meg litt, siden jeg ikke har så god råd nå før jul, så tenkte derfor å høre hva dere syns er de beste produktene? Hva ville du prioritert hvis du skulle brukt maks 1000-1200 kroner? Fra før har jeg herb chopper som jeg fikk i gave, og den er helt super! I tillegg har jeg kjøpt meg kakeboks og silikon-matte som jeg bruker istedet for bakepapir. Begge disse bruker jeg flere ganger i uka. Jeg vurderer også ultrapro, da jeg har lånt bort denne, men husker ikke til hvem! Men den er for dyr for meg på denne lønninga... Noen tips og råd? Anonymkode: 1f2be...80b Du kjøper ikke Tupperware-produkter for tusen kroner, om du har vett i skolten. Kjevleunderlaget er jo greit nok.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #11 Skrevet 27. november 2018 Den greia til å koke ris i microbølgeovnen. Perfekt ris hver gang! Anonymkode: b1694...7c7 2
cleangal Skrevet 27. november 2018 #12 Skrevet 27. november 2018 Boksåpner, hvitløkspresse, potetskreller og drikkeflasker. Jeg har skapet fullt av SpaceMaker-bokser, men de har visst gått ut...
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2018 #13 Skrevet 27. november 2018 1 minutt siden, T-Rex skrev: Du kjøper ikke Tupperware-produkter for tusen kroner, om du har vett i skolten. Tupperware-menigheten ser nok ikke helt slik på det, for det er jo fryktelig praktiske bokser da. Joda, det er det.
Ella Ellefantella Skrevet 27. november 2018 #14 Skrevet 27. november 2018 Jeg vil ha et par greier, bl a klarte jeg å ødelegge den fine osteklokka! Men ingen inviterer meg på noe sånt, og det går jo ikke an å kjøpe uten! Jeg prøvde å sende melding til en som bor nedi gata her, som er selger. Fikk ikke svar en gang. Jeg vil IKKE ha eget party bare fordi jeg trenger noen smågreier. Kan noen anbefale andre merker som er like tette og fine? Ikeaboksene er for slappe og selv pizzasausen blir muggen etter noen dager. Jeg vil ha bokser og osteklokke. Tips?
Ella Ellefantella Skrevet 27. november 2018 #15 Skrevet 27. november 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Tupperware-menigheten ser nok ikke helt slik på det, for det er jo fryktelig praktiske bokser da. Joda, det er det. Vej, de er tettere enn de fra Ikea, så maten holder lenger. Men tips meg om andre merker, da!
cleangal Skrevet 27. november 2018 #16 Skrevet 27. november 2018 1 minutt siden, Ella Ellefantella skrev: Jeg vil ha et par greier, bl a klarte jeg å ødelegge den fine osteklokka! Men ingen inviterer meg på noe sånt, og det går jo ikke an å kjøpe uten! Jeg prøvde å sende melding til en som bor nedi gata her, som er selger. Fikk ikke svar en gang. Jeg vil IKKE ha eget party bare fordi jeg trenger noen smågreier. Kan noen anbefale andre merker som er like tette og fine? Ikeaboksene er for slappe og selv pizzasausen blir muggen etter noen dager. Jeg vil ha bokser og osteklokke. Tips? Bokser fra Joseph Joseph. Selges bl.a på Kitch’n.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #17 Skrevet 27. november 2018 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Tupperware-menigheten ser nok ikke helt slik på det, for det er jo fryktelig praktiske bokser da. Joda, det er det. Tupperware er mer enn bokser da luringen 😆😆 Anonymkode: d1817...343 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #18 Skrevet 27. november 2018 Det selges en del på finn.no Mye av det ser helt nytt ut og er til reduserte priser. Jeg har kjøpt der selv og alt var i god stand. Anonymkode: 78b25...60d
Ella Ellefantella Skrevet 27. november 2018 #19 Skrevet 27. november 2018 10 minutter siden, cleangal skrev: Bokser fra Joseph Joseph. Selges bl.a på Kitch’n. Takk! Osteklokka, da?
Djungelvrål Skrevet 27. november 2018 #20 Skrevet 27. november 2018 Tupperware er så overpriset at man ikke får stort for 1000 kr. Kjøp heller plastboller på Europris, like gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå