AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #1 Skrevet 27. november 2018 Hei hvordan ser en typisk ukeplan ut hos dere når det gjelder middager? Trenger noen nye forslag til middager😀takk! Anonymkode: 8f474...865
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #2 Skrevet 27. november 2018 Fiskekaker, fiskeboller, kjøttkaker, tomatsuppe med fullkornsmakaroni, lasagne, fiskegrateng, lapskaus, spagetti/makaroni med kjøttsaus, stekt fisk, vårruller... Og i tidsnød.. Pølse eller fiskepinner med potetmos. Pleier oftest å ha gulrot, blomkål eller brokkoli til. Barnehagebarn. Anonymkode: 23250...7aa
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #3 Skrevet 27. november 2018 Mandag - Vegetar Tirsdag- Fisk Onsdag - Suppe Torsdag - Fisk Fredag - Taco Lørdag - Kylling Søndag - Søndagsmiddag; Stek, ovnsstekt kylling e.l Anonymkode: 8f53b...821
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4 Skrevet 27. november 2018 Fiskeburger i hamburgerbrød. Pizza hver fredag. Spaghetti med kjøttdeig. Sodd. Fiskepinner med pommes frites. Tomatsuppe med egg. Ostesmørbrød på mandager da fritidsaktivitetene til barna gjør at vi knapt rekker hjemom. Det går i enkle, kjappe middager. Barn i småskolen. Anonymkode: 07d9b...03c
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #5 Skrevet 27. november 2018 Har barnehagebarn og en typisk uke for oss kan se ca sånn her ut mandag: fiskepudding med potet, grønnsaker og remulade. tirsdag: pytt i panne der jeg sper på med egne grønnsaker, pølse, egg og brød til. Onsdag: snitzel med potetstappe og grønnsaker. torsdag: tomatsuppe med fiskeboller i, og brød til. fredag: taco. lørdag: fiskegrateng med grønnsaker og potet til. søndag: potetball, kjøtt, pølse, potet, kålrabi og sirup. Anonymkode: 7ed43...efb
FantasDick Skrevet 27. november 2018 #6 Skrevet 27. november 2018 Barnehagebarn og typisk ukemeny hos oss; M: Taco med bønner T: Grove pannekaker med rørte blåbær og facon O: Minestronesuppe med speltrundstykker og kryddersmør T: Meksikansk quinoa med avokado og koriander F: Grov pizza med diverse (varierer ofte) L: Linselasagne med salat og hvitløksbaguetter S: Veganboller i brunsaus med potetstappe og grønnsaker.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #7 Skrevet 27. november 2018 Vi spiser det samme alle sammen da..men jeg gjør det litt mer barnevennlig mtp salt, chili og lett å spise. M: lammefrikasse (rester fra dagen før) T: pasta carbonara vegetar O: torsk i form T: italiensk inspirert kjøttkaker og fullkorn pasta F: biryani (ris med smak) L: taco S: makrell Jeg lager mye forskjellig, for det meste arabisk og pakistansk mat. Nå for tiden går det i mye italiensk, og elsker å prøve nye retter. Barnet liker best mat som smaker litt, hun liker verken potet eller grøt og brødmat, så da blir det litt greit for oss også. Anonymkode: 6e53b...50b
Arkana Skrevet 27. november 2018 #8 Skrevet 27. november 2018 Denne ukens meny så slik ut: - Torsdag (travel dag så må ha lynrask middag): Grove fiskekaker i hamburgerbrød med salat og dressing, Oppskårede grønnsaker til. - Fredag: Sweet pork nachos med rømmedressing, guacamole og pico de gallo. - Lørdag: Tortillasuppe (med oksekjøtt) toppet med tortillachips, rømme og revet cheddar. Hvitløksbrød til. - Søndag: Kremet lammegryte med poteter og grønnsaker. Eplepai med vaniljeiskrem til dessert. - Mandag: Fiskesuppe med rundstykker til. - Tirsdag: Spaghetti med kjøttboller i tomatsaus. - Onsdag: Hjemmelagede vårruller med søt chilisaus.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #9 Skrevet 27. november 2018 Fiskegrateng som en lager fra bunnen av liker sønnen min faktisk godt.Prøvde med råkostsalat til men det likte han ikke. Er derfor begynt å raspe gulerot inn i fiskegratengen før jeg steiker den.Da spiser han faktisk gulrot sammen med resten. Lager jeg kjøttkaker eller fiskekaker så nekter han å spise gulrot dessverre. Anonymkode: a7fd4...12b
Sushi Skrevet 27. november 2018 #10 Skrevet 27. november 2018 (endret) . Endret 29. november 2018 av Sushi
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #11 Skrevet 27. november 2018 Vi har Fjordlands 4-5 dager i uken. Passer oss helt perfekt 👍 Anonymkode: 57706...d5b
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #12 Skrevet 27. november 2018 Denne uka så er vi alene her, og jeg har begrenset med form pga kjip graviditet, så det gjøres superenkelt. Mandag: rester fra søndag, pasta bolognese Tirsdag: Baconomelett med brød, og fløyelsgrøt til kvelds Onsdag: tomatsuppe med makaroni og egg Torsdag: fiskegrateng med raspet gulrot Fredag: samboer kommer hjem, aner faktisk ikke hva vi skal ha, men noe litt mer forseggjort 😊 Anonymkode: 3ceb4...44f
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #13 Skrevet 10. august 2021 Noen flere som vil dele sin ukesmeny for å inspirere andre? Anonymkode: 6ab9a...8b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå