Gå til innhold

Tilbehør til cottage cheese?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig cottage cheese godt til? Har prøvd med jordbærsyltetøy, det var ok, men ikke så mye mer. Også har jeg spist ostekake med cottage cheese i.. Men dere som spiser store mengder av det, hva spiser dere det til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er godt til alle typer syltetøy.

Du kan krydre litt cottage cheese og bruke det som grønnsaksdip.

Godt med sukker strødd over.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg spiser det gjerne som en minidessert, med steinfrie druer hakket oppi en liten skål.

På brødet liker jeg det med banan. Og når det er sommer kan du ha både skivet banan og jordbær sammen med cc på brødet. Kjempegodt!

Skrevet

På brød eller knekkebrød med skivet tomat og agurk og salt og pepper på. Eller med reddikskiver på.

Sunt og godt!

Skrevet

Knekkebrød med cottage cheese, eplemos og kanel er godt. Det er også godt som pålegg hvis man hakker opp i fersk gressløk, salt og pepper.

Gjest Anonymous
Skrevet

veldig godt å blande den med rømme før du har den på skiven, men det blir jo ikke så mye sunnere da...

• 1 måned senere...
Skrevet

På brødskive med banan og kanel.

Blandet med eplebiter og kanel.

Jeg har tidligere brukt å lage en slags tunfisksalat med det også. Tunfisk i vann + rødløk + krydder + cottage cheese ol.

• 3 uker senere...
Skrevet

Bruker det til frukt. Skjærer forskjellige frukter i biter, f.eks eple, banan, kiwi, appelsin og blander det med cottage cheese. Godt som mellommåltid eller lett frokost. Cottage cheese er også godt som pålegg på knekkebrød, med epleskiver og kanel på.

Skrevet

Det er kjempegodt med blåbærsyltetøy!

Skrevet

Foretrekker kesam, jeg.

Gjest hjalmarlover
Skrevet

En grovbrødskive med chottage cheese, kokt skinke og paprika!

Sunt og godt med mye fiber og protein!

Det blir også godt med chottage chesse i rundstykker!

Gjest Gjesta
Skrevet

Spiser det på knekkebrød med grillkrydder på!

Skrevet

Bruker det i havgregrøten om morgenen jeg 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...