Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på å utdanne meg som helsesekretær, hvordan er den jobben? Er det lett å få jobb etter endt utdannelse ?

Anonymkode: 5de52...a57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det selv. Skal være veldig vanskelig å få jobb etter utdannelse. 

Anonymkode: 9aa52...38c

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, hva er lettest å få jobb innen helse da ?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt det motsatte, at det ikke er så vanskelig. 

Anonymkode: 5a3ec...c46

Skrevet

Har også hørt at det ikke er vanskelig. Er vel ikke verre enn å sjekke litt på finn osv

Anonymkode: fbfde...d13

Skrevet

Som med alt annet er det ikke så vanskelig om man er villig til å flytte på seg for å få erfaring.

Anonymkode: 4e630...064

Skrevet

Har hørt at det er ekstremt arbeidspress på sykehusene. Jobb heller hos fastlege. 

Anonymkode: dbeaf...663

Skrevet

Har dere hørt det er lett på denne tiden? Vet det var lett før. Men nå er det alt for mange siden mange har mistet jobbene sine og det er en populær utdanning. Vet om flere som er helsesekretærer som har søkt i flere år men får ikke jobb.. 

Selv om det er mange stillinger på finn betyr ikke det annet enn at folk slutter i jobben. Betyr ikke at det er lett og få jobb. Kan være hundre søkere på en jobb som ligger ute.. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok, hva er lettest å få jobb innen helse da ?

Sykepleier vil jeg tro. Eller barnehagelærer (akkurat nå, vil være for mange om få år). 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere hørt det er lett på denne tiden? Vet det var lett før. Men nå er det alt for mange siden mange har mistet jobbene sine og det er en populær utdanning. Vet om flere som er helsesekretærer som har søkt i flere år men får ikke jobb.. 

Selv om det er mange stillinger på finn betyr ikke det annet enn at folk slutter i jobben. Betyr ikke at det er lett og få jobb. Kan være hundre søkere på en jobb som ligger ute.. 

Har forresten også sbakket med ett rekrutteringsfirma som bekrefter at det er vanskelig å få fast jobb. 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Og i enkelte deler av landet får man ikke kvalifiserte søkere, og stillinger blir stående vakante (hvis ikke ufaglærte ansettes).

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og i enkelte deler av landet får man ikke kvalifiserte søkere, og stillinger blir stående vakante (hvis ikke ufaglærte ansettes).

Hvor er dette?

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor er dette?

Uten at jeg vil være veldig spesifikk så er det litt nord i landet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...