Gå til innhold

vil forføre mannen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjør på med gode tips til å forføre mannen min i en hektisk hverdag med jobb og skole!! 

Ingen råd er for drøye eller dumme, jeg er åpen for alt! 

Gjerne tips fra menn med egne erfaringer også? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kle deg opp, med sexy undertøy og suspenders, lag favorittmaten hans, sett på musikk sammen og forebered en sensuell masassje. Ta den gjerne helt til BJ med utløsning! Så fortsetter du kvelden med kortspill/annet morsomt som ikke er tv, men heller småprat og musikk. Dersom dere er intime hele veien (sitter nært) etc kan han ikke gjøre annet enn å rive av deg tøyet og blir stormkåt på deg!

kanskje noen andre også leser dette og er den jeg treffer en dag... hehe... 

Anonymkode: 50f7e...743

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kle deg opp, med sexy undertøy og suspenders, lag favorittmaten hans, sett på musikk sammen og forebered en sensuell masassje. Ta den gjerne helt til BJ med utløsning! Så fortsetter du kvelden med kortspill/annet morsomt som ikke er tv, men heller småprat og musikk. Dersom dere er intime hele veien (sitter nært) etc kan han ikke gjøre annet enn å rive av deg tøyet og blir stormkåt på deg!

kanskje noen andre også leser dette og er den jeg treffer en dag... hehe... 

Anonymkode: 50f7e...743

ohh denne har jeg gjort et par ganger før, og den har alltid vært en suksess! Takk !! 

Skrevet

Hørte Dama ropte på meg fra soverommet. Gikk inn for å sjekke, der lå hun i senga, smilte litt lurt og tok frem to glass og en liten flaske champagne. 😍

Jeg var ikke vanskelig å be

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...