Gå til innhold

Venninne som har slettet nesten alt og svarer ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne som plutselig har slettet instagram og snapchat - helt ut av det blå. Jeg prøvde å spørre henne på facebook om hun hadde slettet instagram, men hun svarer ikke. Har sendt henne melding om vi skal finne på noe en dag, uten svar her også. Kjæresten hennes har gjort det samme.. Jeg forstår ingenting! Jeg begynner å lure på om jeg har gjort noe galt, men klarer ikke å forstå hva det skulle vært heller.. 

Hva kan være grunnen til at hun har slettet instagram og snapchat? Og hva kan være grunnen til at hun ikke svarer meg når jeg prøver å prate med henne? 

Anonymkode: fbe20...1d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe må ha skjedd mellom dere. Ikke sikkert at du finner ut noen gang. Jeg gjør slik når jeg føler at vennskapet/bekjentskapet ikke har noe betydning for meg å følge med på lenger. 

Anonymkode: 07c30...927

• Liker 2
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Dette skjedde med ei venninne av meg også. Hun slettet alt, svarte ikke på meldinger, dukket ikke opp i bursdagen til en felles venninne. Etter mange uker fikk vi vite at hun hadde vært i avhør og at hele familien var på et krisesenter. 

Skrevet

Det trenger ikke ha noe med deg å gjøre. Det høres mer ut som om hun har det ugreit og ikke er klar for å snakke ennå...

Anonymkode: 46f11...7f4

• Liker 5
Skrevet

Det høres ut som om du er blitt blokkert, ikke at de har slettet Facebook og insta, særlig siden du ikke får svar... få en venninne til å søke dem opp, så finner du fort ut av det. 

Anonymkode: 52aec...8c8

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe må ha skjedd mellom dere. Ikke sikkert at du finner ut noen gang. Jeg gjør slik når jeg føler at vennskapet/bekjentskapet ikke har noe betydning for meg å følge med på lenger. 

Vi er jo ganske gode venner egentlig? Er ikke lenge siden vi var med hverandre og da virket alt fint. Er jo veldig spesielt å bare kutte ut folk på den måten..

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Dette skjedde med ei venninne av meg også. Hun slettet alt, svarte ikke på meldinger, dukket ikke opp i bursdagen til en felles venninne. Etter mange uker fikk vi vite at hun hadde vært i avhør og at hele familien var på et krisesenter. 

TS her.. 

Oi.. 😮 Jeg kjenner jeg faktisk begynner å bli ganske bekymra for at det kan ha skjedd noe med henne.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det trenger ikke ha noe med deg å gjøre. Det høres mer ut som om hun har det ugreit og ikke er klar for å snakke ennå...

Anonymkode: 46f11...7f4

TS her..

Håper virkelig ikke det, for jeg klarer ikke se hva jeg kan ha gjort som har gjort henne sur heller. Jeg begynner å bli ganske bekymra for hva det kan være.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som om du er blitt blokkert, ikke at de har slettet Facebook og insta, særlig siden du ikke får svar... få en venninne til å søke dem opp, så finner du fort ut av det. 

Anonymkode: 52aec...8c8

TS her.

Hun har jo fremdeles facebook og ser meldingene jeg sender henne. Er instagram og snapchat hun har blitt borte fra. Burde kanskje prøve på det ja..

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her.. 

Oi.. 😮 Jeg kjenner jeg faktisk begynner å bli ganske bekymra for at det kan ha skjedd noe med henne.

Det skjønner jeg. Det var vi også. Ville prøvd å ringe henne på vanlig melding, evt dratt på besøk hos henne hvis du vet hvor hun bor. Det er ikke sikkert det trenger å være alvorlig.

Gjest Nina1975
Skrevet

Kjenner du noen rundt henne som du kan spørre?  Jeg hadde blitt bekymret og gått hjem til henne.

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er jo ganske gode venner egentlig? Er ikke lenge siden vi var med hverandre og da virket alt fint. Er jo veldig spesielt å bare kutte ut folk på den måten..

Jeg var sammen med noen for noen uker siden jeg og og later som alt er ok. Treffer vedkommenet innimellom pga forskjellige omstendigheter, men hen blir snart slettet fra IG da jeg ikke har behov for å følge hva vedkommenet gjør lenger. Så det at alt virker fint betyr ikke at det er det, bare det at folk har folkeskikk til å ikke lage en scene når man treffes. 

Skrevet
56 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Det skjønner jeg. Det var vi også. Ville prøvd å ringe henne på vanlig melding, evt dratt på besøk hos henne hvis du vet hvor hun bor. Det er ikke sikkert det trenger å være alvorlig.

TS her. 

Jeg prøvde å ringe henne, men da la hun bare på..

• Liker 2
Skrevet
50 minutter siden, Nina1975 skrev:

Kjenner du noen rundt henne som du kan spørre?  Jeg hadde blitt bekymret og gått hjem til henne.

TS her.

Kjenner noen, har sendt melding til en for å høre. Hører jeg ikke noe der drar jeg på besøk for å sjekke.

• Liker 5
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var sammen med noen for noen uker siden jeg og og later som alt er ok. Treffer vedkommenet innimellom pga forskjellige omstendigheter, men hen blir snart slettet fra IG da jeg ikke har behov for å følge hva vedkommenet gjør lenger. Så det at alt virker fint betyr ikke at det er det, bare det at folk har folkeskikk til å ikke lage en scene når man treffes. 

Jeg og hun er ganske gode venninner som deler mange felles interesser, så det er nok noe annet enn det forholdet du har til den personen du snakker om. Jeg vil fortsatt si at det er veldig spesiell oppførsel å bare slette en person fra instagram. Det har heller ingenting med det jeg spør om heller, for hun jeg prater om har slettet instagrammen sin - har sjekket dette opp med ei annen venninne. 

• Liker 1
Skrevet

Det er da ingen krise om noen sletter snap og insta. Det kan jo hende hun rett og slett er drittlei hele greia.

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, EvaLena skrev:

Det er da ingen krise om noen sletter snap og insta. Det kan jo hende hun rett og slett er drittlei hele greia.

TS her.

Det er jo ikke poenget her. Poenget er at jeg som venninne blir bekymra for at det kan ha skjedd henne noe, siden hun ser meldingene og ikke svarer. Jeg bryr meg veldig mye om venninnene mine og vil at de skal ha det bra.

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her. 

Jeg prøvde å ringe henne, men da la hun bare på..

Hvis du prøvde å ringe henne og hun bare la på så sier vel det sitt tenker jeg. Da vil hun jo ikke prate mer med deg. 

• Liker 4
Skrevet

La henne være nå da. 

Anonymkode: d2e86...fc1

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror hun synes du er litt for pågående. Hvis hun legger på når du ringer henne vil hun ha rom. Gi henne det da.

Anonymkode: bda47...b62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...