AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #1 Skrevet 27. november 2018 Noen som kan hjelpe? Er det resepsjonen eller andre ? Anonymkode: 4cb60...0d1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #2 Skrevet 27. november 2018 Nasjonal vitnemålsdatabase har vitnemål fra 2000 og senere. Hvis du ikke finner noe der kontakter du skolen du har gått på. Hvis det er riktig lenge siden kan det hende skolen har avlevert vitnemålene til et arkiv, men da forteller de deg hvem du skal kontakte. Anonymkode: f6ad7...277
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #3 Skrevet 27. november 2018 Jeg ringte egentlig bare skolen jeg gikk på, oppgav eposten min, så fikk jeg den.. men det er et par år siden nå da. Kanskje det fungere nå også. Anonymkode: 1fc85...950
Gjest Kritt Skrevet 27. november 2018 #4 Skrevet 27. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ringte egentlig bare skolen jeg gikk på, oppgav eposten min, så fikk jeg den.. men det er et par år siden nå da. Kanskje det fungere nå også. Anonymkode: 1fc85...950 Høres underlig ut om skolen sender vitnemål til en e-post-adresse de har fått oppgitt over telefonen. Særlig i disse GDPR-tider, men dette var tydeligvis tidligere.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #5 Skrevet 27. november 2018 Den skolen du gikk, jeg sendte bare epost. Var i fjor Anonymkode: ec91e...e0a
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #6 Skrevet 27. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den skolen du gikk, jeg sendte bare epost. Var i fjor Anonymkode: ec91e...e0a Ok, men hvordan vet jeg om det er til riktig e-post? Skolen har flere e-poster Anonymkode: 4cb60...0d1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #7 Skrevet 27. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen som kan hjelpe? Er det resepsjonen eller andre ? Anonymkode: 4cb60...0d1 Vitnemål får du normalt en gang for så å ta vare på vitnemålet som et verdipapir for resten av livet. Har du mistet verdipapiret ditt, så kontakter du skolen du gikk på. Det står dato på de nye fitnemålene, noe som da tydelig viser at du ikke har hatt orden i sakene dine, og har måttet få nytt vitnemål. Uheldig førsteinntrykk for en ny arbeidsgiver. Anonymkode: 30314...2c9
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #8 Skrevet 27. november 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vitnemål får du normalt en gang for så å ta vare på vitnemålet som et verdipapir for resten av livet. Har du mistet verdipapiret ditt, så kontakter du skolen du gikk på. Det står dato på de nye fitnemålene, noe som da tydelig viser at du ikke har hatt orden i sakene dine, og har måttet få nytt vitnemål. Uheldig førsteinntrykk for en ny arbeidsgiver. Anonymkode: 30314...2c9 Herlighet nå må du gi deg krisemaksimering Anonymkode: 42e20...03d 3
Gjest Kritt Skrevet 27. november 2018 #9 Skrevet 27. november 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vitnemål får du normalt en gang for så å ta vare på vitnemålet som et verdipapir for resten av livet. Har du mistet verdipapiret ditt, så kontakter du skolen du gikk på. Det står dato på de nye fitnemålene, noe som da tydelig viser at du ikke har hatt orden i sakene dine, og har måttet få nytt vitnemål. Uheldig førsteinntrykk for en ny arbeidsgiver. Anonymkode: 30314...2c9 Kan godt forstå at man mister vitnemålet på den ene eller andre måten, men man bør jo sørge for å ha en skannet kopi først 😮
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå