AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #1 Skrevet 27. november 2018 Tror det heter det, sånn plastaktig som en bare kan tørke over istedenfor å vaske i maskin. Trenger til bord som er 120 cm i omkrets, men hvor finner jeg det? Har bare funnet firkantede. Kan jo klippe en firkantet, eller kjøpe i metervare å klippe, men regner med at det finnes til runde bord også!? Anonymkode: 7fef8...84e
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #2 Skrevet 27. november 2018 Jeg tror nille hadde rund da jeg kjøpte for mange år siden, men jeg er ikke helt sikker. Det er virkelig ikke vanskelig å klippe til en voksduk. Legg duken oppned på gulvet, legg bordet oppned oppå og tegn rundt. Hvis du vil ha litt som henger ned kan du ta en plankebit, teipe fast en blyant på enden så tuppen så vidt stikker ut og føre planken langs bordkanten. Selv gikk jeg for firkantet duk da jeg hadde rundt bord. Det så helt greit ut, og det var uansett ikke en finduk. Anonymkode: 926b9...06c 1
applestories Skrevet 27. november 2018 #3 Skrevet 27. november 2018 Har kjøpt hos Europris eller Rusta for et år eller to siden. Jeg klippet mange voksduker i mine studentdager, du finner mye større utvalg om du ser etter duker i metervare. Har dog ikke klippet runde duker, sjefen hadde fått fnatt om han fant ut at jeg tok kundeservice til det nivået
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4 Skrevet 28. november 2018 Jeg var akkurat på jakt etter dette, og fikk beskjed i "alle" butikker at voksduker har de ikke på denne tiden av året, det er visst en sommergreie. Anonymkode: dd8ed...cb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå