Tilliie Skrevet 27. november 2018 #1 Skrevet 27. november 2018 Hei! Jeg skal i dåp om et par uker og skal ha med meg mat. Det skal være typ koldtbord, må ikke være tradisjonelle koldtbord retter. Det som andre enn så lenge har sagt de skal ha med er kyllingsalat, potetsalat, kyllingvinger, eggerøre og laks, roastbiff, ost og kjeks, karbonader med løk og cabaret. Jeg tenkte å ha med to retter, har bestemt meg for at det ene skal være lefserull med pesto og spekeskinke. Kan det lages dagen før eller burde jeg lage de tidlig på morgenen, noen som vet? Og noen som har tips til oppskrift nr 2? Helst noe som kan lages dagen før og tåler to timer i romtemperatur, siden vi har to timer reisevei 😊
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #2 Skrevet 27. november 2018 Eggesalat? Baconsurrede dadler? Hvitløksmarinert scampi? Svinesteik i skiver med surkål og svisker? Kalkun i skiver? Waldorfsalat? Anonymkode: 0570b...af9
Muskath Skrevet 27. november 2018 #3 Skrevet 27. november 2018 (endret) Hva med en grønn salat (bare grønnsaker) og feta? Eller bare grønnsaker m druer eller ananas. Pai med diverse fyll, spinat og feta f.eks. Endret 27. november 2018 av Muskath
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4 Skrevet 27. november 2018 Pastasalat Stekt ris m/skinke, løk og maiskorn Foccacia Djevelegg Anonymkode: a3bff...d19
Aryamili Skrevet 27. november 2018 #6 Skrevet 27. november 2018 Druesalat, veldig godt og enkelt. Eller hva med en pai?
Haribo Skrevet 27. november 2018 #7 Skrevet 27. november 2018 Druesalat,brokkolisalat,spekemat og melon.
Brunhilde Skrevet 27. november 2018 #8 Skrevet 27. november 2018 Du kan jo spandere på deg å ha maten i en kjølebag? Kan du lage en brokkolisalat i tillegg til lefserullene? Oppskriften på brokkolisalat med bringebærvinaigrette som ligger på Meny sine sider er veldig god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå