Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Tenkte vi kunne lage en tråd om band som enda ikke har oppnådd noe gjennombrudd, men som er vel verdt å høre på.

Jeg anbefaler alle som er glad i tung rock å sjekke ut Svölk

www.svolk.net

De har nylig sluppet en ep som de har mottatt gode kritikker for.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.majorparkinson.com

Litt spesiell, men veldig kul musikk. Ei avis kallte musikken for skranglerock :ler:

Anbefales hvis du liker noe utenom det vanlige

Skrevet

www.silentvanquish.tk

mitt band.. :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel, for noen år siden hørte jeg en kassett (!) med et band som visstnok rulet i kristenintellektuelle kretser (hos alle tjuetre kristenintellektuelle, med andre ord) for 20-25 år siden.

Tror de het Kainos eller noe sånt, uansett var enkelte av både tekstene og låtene - synd å si det - Jævlig bra!

Men det er kanskje litt optimistisk av meg å tro at de får sitt gjennombrudd 20 år etter at de sikkert kuttet ut.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet ikke hvor kjente eller ukjente de er, eller om jeg skriver det riktig, men Sun Kil Moon er et fint band, i hvert fall har de opptil flere fine snager.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Ellers så har vi det eminente metal-bandet fra Jessheim: Minas Tirith. Verdt å sjekke ut! (Veldig spesiell vokal, bare så man er forberedt...)

Gjest Anonymous
Skrevet

Visepop/rock: www.baunen.com

Sjømannsrock: www.denverdaddy.com

Skrevet
Ellers så har vi det eminente metal-bandet fra Jessheim: Minas Tirith. Verdt å sjekke ut! (Veldig spesiell vokal' date=' bare så man er forberedt...)[/quote']

de er ålreit på plate men gjør ikke så mye utav seg live..

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Det spørs om de får betalt i penger eller øl... :ler: sistnevnte er ofte det beste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...