Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #1 Skrevet 29. mars 2005 Tenkte vi kunne lage en tråd om band som enda ikke har oppnådd noe gjennombrudd, men som er vel verdt å høre på. Jeg anbefaler alle som er glad i tung rock å sjekke ut Svölk www.svolk.net De har nylig sluppet en ep som de har mottatt gode kritikker for.
CheapChampagne Skrevet 29. mars 2005 #2 Skrevet 29. mars 2005 www.majorparkinson.com Litt spesiell, men veldig kul musikk. Ei avis kallte musikken for skranglerock Anbefales hvis du liker noe utenom det vanlige
Gjest Gjesta Skrevet 29. mars 2005 #3 Skrevet 29. mars 2005 http://www.carparknorth.dk/ - dansk bra band
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #5 Skrevet 29. mars 2005 Vel, for noen år siden hørte jeg en kassett (!) med et band som visstnok rulet i kristenintellektuelle kretser (hos alle tjuetre kristenintellektuelle, med andre ord) for 20-25 år siden. Tror de het Kainos eller noe sånt, uansett var enkelte av både tekstene og låtene - synd å si det - Jævlig bra! Men det er kanskje litt optimistisk av meg å tro at de får sitt gjennombrudd 20 år etter at de sikkert kuttet ut.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #6 Skrevet 30. mars 2005 Vet ikke hvor kjente eller ukjente de er, eller om jeg skriver det riktig, men Sun Kil Moon er et fint band, i hvert fall har de opptil flere fine snager.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 30. mars 2005 #7 Skrevet 30. mars 2005 Ellers så har vi det eminente metal-bandet fra Jessheim: Minas Tirith. Verdt å sjekke ut! (Veldig spesiell vokal, bare så man er forberedt...)
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #8 Skrevet 30. mars 2005 Visepop/rock: www.baunen.com Sjømannsrock: www.denverdaddy.com
Donnie Darko Skrevet 30. mars 2005 #9 Skrevet 30. mars 2005 Ellers så har vi det eminente metal-bandet fra Jessheim: Minas Tirith. Verdt å sjekke ut! (Veldig spesiell vokal' date=' bare så man er forberedt...)[/quote'] de er ålreit på plate men gjør ikke så mye utav seg live..
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 30. mars 2005 #10 Skrevet 30. mars 2005 Det spørs om de får betalt i penger eller øl... sistnevnte er ofte det beste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå