Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vi ønsker å ta privat ultralyd i Oslo. Noen som har tatt det og er fornøyde? Evt hvor var det? 😊

Skrevet

Jeg, mine venner og kollegaer og mange her inne på forumet har gått til dr trolle på Majorstua. Anbefales! Skulle han oppdage avvik sendes du rett opp på riksen for videre undersøkelser. 

Anonymkode: 6e6bb...172

• Liker 1
Skrevet

Bor i Oslo, men både min søster og jeg sverger til Dr. Lundring på Lillestrøm- han er fantastisk! Driver en liten privat klinikk, jobber ellers med risikosvangerskap på Ahus og har også jobbet med det samme på Riksen :) 

Anonymkode: cf0de...c97

Skrevet

Vi var på Oslo jordmor og ultralydklinikk på majorstua :) knallflinke og utrolig hyggelige jordmødre, koselig lokalet (ser kanskje ikke sånn ut utenifra) og utrolig god stemning. Jordmoren hadde kontroll på absolutt alt vi så og fortalte oss alt vi ønsket å vite. Så fikk vi noen bilder og link til album på nett med bilder og videoer fra timen som vi kunne laste ned :) anbefales!

Anonymkode: b7a31...1f1

Skrevet

Anbefaler som de over enten Oslo Jordmor og Ultralydklinikk på Majorstua eller Dr. Trolle på Majorstuaklinikken.

Anonymkode: 9c69a...c05

Skrevet

Oslo city legesenter var jeg veldig fornøyd med. Dr sending jobber også på ahus. 

Anonymkode: 139e8...a1d

Skrevet

Hvis du orker å dra litt utenfor Oslo, anbefaler jeg Lundring på Jessheim! Gikk til han i første svangerskap etter at jeg hadde hørt at han var guds gave til kvinner 😂. Var der nå i andre svangerskap også. 

Jobber/jobbet som overlege innen fosterdiagnostikk, så han kan virkelig sakene sine!

Også er han veldig god på å ta en kvalifisert «gjetning» på kjønn tidlig (uke 12 eller senere) i svangerskapet, om du er nysgjerrig på det. Tror ikke jeg har hørt om noen som har fått vite feil kjønn hos han. 

Anonymkode: e4696...cd3

• Liker 1
Skrevet

Trolle og Lundring er de jeg hører flest er fornøyd med. 

vi ville ha time på kveldstid, på kort varsel og nær T-bane, så vi har brukt Oslo jordmor og kvinnesenter på Pilestredet og  Oslo city legesenter. Fornøyd med begge kvalitetsmessig, men førstnevnte var absolutt koseligste. 

Husk å få en gynekolog, altså en lege til å gjøre undersøkelsen. 

Anonymkode: d74b8...9bc

Skrevet

Har hørt mange er fornøyd med Trolle. 

Lundring er også helt fantastisk, om du drar litt utenfor Oslo. Kommer til å gå til han i neste svangerskap :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...