Gjest Dazed Skrevet 29. mars 2005 #1 Skrevet 29. mars 2005 Mitt problem er at huden min er så lys, så alle foundations og brunkremer blir for mørke. Hva gjør jeg? :-?
Lillesøster Skrevet 29. mars 2005 #2 Skrevet 29. mars 2005 Har du lysere hud, enn den lyseste kremen?
Cita Skrevet 29. mars 2005 #3 Skrevet 29. mars 2005 Prøv å bland den lyseste du finner med dagkremen din Bruk en god dagkrem først, og ta en liten mengde Foundation og blan med litt av dagkremen. Påføres som foundation...
Gjest Dazed Skrevet 29. mars 2005 #4 Skrevet 29. mars 2005 Har du lysere hud' date=' enn den lyseste kremen?[/quote'] Ja jeg må jo ha det. av de jeg har prøvd. Og til Cita: Jeg har prøvd det, men det gir ikke et godt resultat.
Gjest Dazed Skrevet 29. mars 2005 #6 Skrevet 29. mars 2005 Hvilke merker har du prøvd? Dream matte mouse, en fra H&M (billig greie) og MX fra max factor.
Gjest Xavia Skrevet 29. mars 2005 #7 Skrevet 29. mars 2005 Dream matte mouse, en fra H&M (billig greie) og MX fra max factor. Jeg tror kanskje løsningen ligger hos et skikkelig parfymeri. Et parfymeri, hvor de har et utvalg av forskjellige merker og farger. Det er ikke mange som finner en god farge blant de "billige greiene" du har prøvd. Lykke til!
Gjest Dazed Skrevet 29. mars 2005 #8 Skrevet 29. mars 2005 Jeg tror kanskje løsningen ligger hos et skikkelig parfymeri. Et parfymeri, hvor de har et utvalg av forskjellige merker og farger. Det er ikke mange som finner en god farge blant de "billige greiene" du har prøvd. Lykke til! Ja, har tenkt på det. Men problemet er jo pengene, så klart
Hu i Svingen Skrevet 29. mars 2005 #9 Skrevet 29. mars 2005 Du kan jo gå på parfymeriet og få hjelp med fargen, pluss få med deg et par prøver... Så kan du finne ut hvilken du er mest fornøyd med og bestille den billigere på nettet? Sleipt, men lurt, he he..
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 29. mars 2005 #10 Skrevet 29. mars 2005 Hva med L'oreal True Match? På reklamen ser det iallefall ut som de har endel svært lyse farger. Ellers så har Prescriptives svært lys foundation, men tror ikke det selges her i landet så om du bestiller på nett får du ikke prøvd fargen først.
Gjest Dazed Skrevet 29. mars 2005 #11 Skrevet 29. mars 2005 Hva med L'oreal True Match? På reklamen ser det iallefall ut som de har endel svært lyse farger. Ellers så har Prescriptives svært lys foundation, men tror ikke det selges her i landet så om du bestiller på nett får du ikke prøvd fargen først. Ikke her i landet sier du? liker å teste varer før de kjøpes. Skal stikke innom parfymelle i morgen tror jeg.
Lillesøster Skrevet 29. mars 2005 #12 Skrevet 29. mars 2005 Jeg anbefaler at du legger noen penger i det, hvis du bryr deg en del om dette. kanskje du burde se litt på Kanebo?
Gjest Dazed Skrevet 30. mars 2005 #13 Skrevet 30. mars 2005 Jeg anbefaler at du legger noen penger i det' date=' hvis du bryr deg en del om dette. kanskje du burde se litt på Kanebo?[/quote'] Se på Kanebo? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå