AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #1 Skrevet 27. november 2018 Har vært sånn gjennomsnittlig sosial og utadvendt hele VGS og tiden på Universitetet. Eller, på universitetet var jeg kanskje veldig sosial og utadvendt, var med i flere studentorganisasjoner og det skjedde noe hele tiden. Så havnet jeg i arbeidslivet, har jobbet to år nå. I begynnelsen var jeg mye sliten pga overgangen, men var påpasselig med å være sosial og sånn. Nå derimot, jeg blir helt utslitt etter et par timer med andre. Jeg skjønner det ikke. Det frister ikke å gå ut på noe, og være sosial. Kan jeg ha blitt introvert? Anonymkode: 7bce9...c7f
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #2 Skrevet 27. november 2018 Det er vanlig å ha mer overskudd som student selv om du kanskjw ikke føler deg sliten. Og du er blitt et par år eldre. Anonymkode: 9b72f...547
Gjest Dævendøtte Skrevet 27. november 2018 #3 Skrevet 27. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vært sånn gjennomsnittlig sosial og utadvendt hele VGS og tiden på Universitetet. Eller, på universitetet var jeg kanskje veldig sosial og utadvendt, var med i flere studentorganisasjoner og det skjedde noe hele tiden. Så havnet jeg i arbeidslivet, har jobbet to år nå. I begynnelsen var jeg mye sliten pga overgangen, men var påpasselig med å være sosial og sånn. Nå derimot, jeg blir helt utslitt etter et par timer med andre. Jeg skjønner det ikke. Det frister ikke å gå ut på noe, og være sosial. Kan jeg ha blitt introvert? Anonymkode: 7bce9...c7f Jeg gikk fra supersosial og utadvendt til ganske introvert på fem år, fra 35-40 skjedde det noe, sakte og gradvis. Merket at jeg ble mer og mer sliten av folk, dessverre ble mange kjedelige for meg også, følte mindre og mindre kjemi med andre. Store folkemengder, mye lyd og inntrykk kan virkelig tære på meg. Nå bruker jeg alt overskudd på jobb og lader opp hjemme, i ro og mak. Har en svært sosial jobb og mye kontakt med andre. Selv synes jeg livet er fint som introvert, selv om jeg føler på det et par ganger i året, ønsker jeg ikke forandring. Kjenner meg selv godt, og gjør det jeg føler er best for meg. Tvinger meg sjelden til å gjøre noe jeg ikke liker, heldigvis er jeg godt voksen og kan bestemme sånt selv
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4 Skrevet 27. november 2018 Å være introvert/ekstrovert, betyr kun at om du henter energi fra å være sosial/eller ei. En introvert person kan være like sosial, utadvendt som en ekstrovert. Du får bare ikke energi fra å være sosial, men må hente deg inn igjen på egenhånd. Anonymkode: 44437...864 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå