AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #1 Skrevet 26. november 2018 Ja hva synes du? Jeg elsker å lese dagen lang, skrive, si min mening, snakke med folk og finne løsninger på problemer. Hjelpe andre, gjøre noe nyttig. Liker å tegne, håndarbeid. Synes det er veldig interessant med andre kulturer, liker å reise, liker historie, opptatt av naturvitenskap, geografi. Ja altfor masse🙂 er egentlig ganske bedagelig anlagt, men kan og bli rastløs og liker å få ting gjort når jeg først er i gang. Kan ikke fordra bare mase og mase uten å komme til en konklusjon, sånn kvinneskvaldring (typisk på sykehjem), selv om jeg på fritiden elsker å mase med venninner da😁 har jevnt over gode/greie karakterer, over gjennomsnittet, pluss har tilleggspoeng. Hva ville du foreslått?🙂 Anonymkode: 71985...0ef
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #2 Skrevet 27. november 2018 Journalist? Merkelig at du tror sykepleiere på sykehjem driver med skvaldring, forresten... Anonymkode: 55e68...a0c 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4 Skrevet 27. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Journalist? Merkelig at du tror sykepleiere på sykehjem driver med skvaldring, forresten... Anonymkode: 55e68...a0c Tenkte ikke på sykepleiere, men hjelpepleierne/assistenter osv. Vet at sykepleierne stort sett løper rundt og har det travelt. Anonymkode: 71985...0ef
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #5 Skrevet 27. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte ikke på sykepleiere, men hjelpepleierne/assistenter osv. Vet at sykepleierne stort sett løper rundt og har det travelt. Anonymkode: 71985...0ef Haha, jeg må le. Så du tror kommunen har fylt på med skravlende hjelpepleiere og assistenter som ikke gjør noe? Anonymkode: 55e68...a0c 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #6 Skrevet 27. november 2018 moderator på KG Anonymkode: f7dbc...761
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #7 Skrevet 27. november 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, jeg må le. Så du tror kommunen har fylt på med skravlende hjelpepleiere og assistenter som ikke gjør noe? Anonymkode: 55e68...a0c Jobber på sykehjem så jeg har litt peiling for å si det sånn 😏 ser jo hvem som sitter og skvaldrer og hvem som jobber. Anonymkode: 71985...0ef
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #8 Skrevet 27. november 2018 Forfatter Eller Journalist Anonymkode: 174d9...1fa
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #9 Skrevet 27. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jobber på sykehjem så jeg har litt peiling for å si det sånn 😏 ser jo hvem som sitter og skvaldrer og hvem som jobber. Anonymkode: 71985...0ef Jeg har jobbet på flere enn -ett- sykehjem, så jeg må nok avkrefte inntrykket ditt. Anonymkode: 55e68...a0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå