Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hva synes du?

Jeg elsker å lese dagen lang, skrive, si min mening, snakke med folk og finne løsninger på problemer. Hjelpe andre, gjøre noe nyttig. Liker å tegne, håndarbeid. Synes det er veldig interessant med andre kulturer, liker å reise, liker historie, opptatt av naturvitenskap, geografi. Ja altfor masse🙂 er egentlig ganske bedagelig anlagt, men kan og bli rastløs og liker å få ting gjort når jeg først er i gang. Kan ikke fordra bare mase og mase uten å komme til en konklusjon, sånn kvinneskvaldring (typisk på sykehjem), selv om jeg på fritiden elsker å mase med venninner da😁 har jevnt over gode/greie karakterer, over gjennomsnittet, pluss har tilleggspoeng. Hva ville du foreslått?🙂

Anonymkode: 71985...0ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Journalist?

Merkelig at du tror sykepleiere på sykehjem driver med skvaldring, forresten...

Anonymkode: 55e68...a0c

• Liker 1
Skrevet

Lærer? 

Anonymkode: 6fa5b...f8e

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Journalist?

Merkelig at du tror sykepleiere på sykehjem driver med skvaldring, forresten...

Tenkte ikke på sykepleiere, men hjelpepleierne/assistenter osv. Vet at sykepleierne stort sett løper rundt og har det travelt.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte ikke på sykepleiere, men hjelpepleierne/assistenter osv. Vet at sykepleierne stort sett løper rundt og har det travelt.

Haha, jeg må le. Så du tror kommunen har fylt på med skravlende hjelpepleiere og assistenter som ikke gjør noe? 

• Liker 2
Skrevet

moderator på KG

Anonymkode: f7dbc...761

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg må le. Så du tror kommunen har fylt på med skravlende hjelpepleiere og assistenter som ikke gjør noe? 

Jobber på sykehjem så jeg har litt peiling for å si det sånn 😏 ser jo hvem som sitter og skvaldrer og hvem som jobber. 

Skrevet

Forfatter Eller Journalist 

Anonymkode: 174d9...1fa

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jobber på sykehjem så jeg har litt peiling for å si det sånn 😏 ser jo hvem som sitter og skvaldrer og hvem som jobber. 

Jeg har jobbet på flere enn -ett- sykehjem, så jeg må nok avkrefte inntrykket ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...