Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

To av de jeg jobber med, en mann og en dame. De er så utrolig fjasete sammen. Ler hele tiden, erter hverandre og er skikkelig interne. Begge to er såvidt jeg vet gifte. Burde jeg melde fra til sjefen om dette? Begge er flinke på jobben altså og gjør det de skal, men det er ikke gøy å jobbe med de når de hele tiden fniser og har det gøy. 

Anonymkode: 3ce26...7ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pass dine egne saker. Du har ikke noe med det. Blir det for mye fjas så bare si det konstruktivt, at det blir mye tull. 

Anonymkode: d34f9...4aa

• Liker 6
Skrevet

Nei, aldeles ikke. Dette har hverken du eller sjefen noe med. Om de potensielt vil ødelegge sine egne nåværende forhold er opp til dem. Er ikke sikkert at de flørte så mye som du tror heller:)

Anonymkode: 007fc...ab9

• Liker 2
Skrevet

Er det sjefen din sitt ansvar å sørge før at gifte folk ikke flørter på jobb?? 

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, Minitroll skrev:

Er det sjefen din sitt ansvar å sørge før at gifte folk ikke flørter på jobb?? 

Jeg vet ikke, det er derfor jeg spør. Trodde ikke det var lov

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke, det er derfor jeg spør. Trodde ikke det var lov

På jobb altså 

Skrevet

Gud forby at noen har det hyggelig på jobben.   

Anonymkode: 55200...cf1

• Liker 14
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gud forby at noen har det hyggelig på jobben.   

Anonymkode: 55200...cf1

Det er jo greit å ha det hyggelig på jobben, men syns det er rart at to gifte har det så hyggelig sammen på jobb

• Liker 1
Skrevet

Ikke sjefen sitt ansvar å forhindre at noen potensielt er utro, eller er utro for den saks skyld. Sjefen vil nok le om du kommer med den bekymringen. 

Går det dirkete utover deg kan du si ifra. 

Anonymkode: 36edd...3d2

• Liker 1
Skrevet

Og hva konkret er det du vurderer å meide fra om? At noen ler for mye på jobb? 

Anonymkode: f830c...fb1

• Liker 9
Skrevet

Og dette svarer dere alvorlig på? 🙄

Anonymkode: f68f0...30a

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva konkret er det du vurderer å meide fra om? At noen ler for mye på jobb? 

Anonymkode: f830c...fb1

At det ikke er så hyggelig å jobbe med de? Kanskje sjefen kunne ordnet så de ikke jobbet samme vakter. 

Skrevet

Det er hun som plager meg mest. Hun er overhyggelig mot alle, og er alltid sykt sprudlende. Skjønner ikke at han er så dum og faller for det.

har henne på Instagram, og der legger hun ut bilder av og til. Type på alle mulige fjelltopper og julekort med familien i julegensere, sånn «se så morsom jeg er som kler alle opp i like klær» lurer på om mannen hadde sett like forelska ut på bildet hvis han viste hvordan hun var på jobben. 

Skrevet

Dette smakte bittert, gitt! 

• Liker 6
Skrevet
7 timer siden, Kaffefrøken skrev:

Dette smakte bittert, gitt! 

Hvorfor det? Jeg har ikke noe imot de, syns bare det er rart

Skrevet

Kjære ts, at folk har det gøy sammen på jobb er positivt, ikke negativt. At du er misunnelig fordi andre har det gøy er negativt, bare negativt. 

Jeg er singel og har en mannlig kollega som er gift. Vi ler på jobb, av og til veldig mye, men ingen av oss ser på det som flørt, vi ser på det som en hyggelig ting i hverdagen og vi har (heldigvis og takke faen for det!) aldri opplevd at noen har reagert negativt på dette. 

• Liker 5
Skrevet

Sikker på at det er flørting? Har de jobbet lenge sammen er de nok trygg på hverandre å liker å fjase seg imellom. Ei jeg jobber med fikk beskjed av ei dame om å slutte å flørte med mannen hennes! Det var en uting ifølge henne.. Denne mannen er en trivelig stamkunde som vi alle prater med å har en hyggelig tone med, også min kollega som ikke hadde flørting i tankene i hele tatt. At dama var sjalu for det føltes litt merkelig. Skal vi bare snu ryggen til å gå når kundene prater å fjaser i tilfelle noen blir støtt?

Vi har en hyggelig humoristisk tone alle sammen her jeg jobber. Nå er vi kun damer da, bortsett fra sjefen, eller stolte hanen i hønseflokken som han sier selv. Har kjent han siden vi begge var små, vi har begge kjæreste, men hadde du ikke kjent oss kunne man trodd det var mer på gang.

Slik er det med alle som jobber her. Er en god følelse å vite at man kan spøke å fjase med sine kolleger uten å skulle bli rapportert.. Vi har også en lik humoristisk tone med flere av våre kundene (ikke flørting altså som du nevnte over) å kundene spøker tilbake og trives.. Samme med sjåførene og andre som er innom butikken i forbindelse med driften. Vi har også ei som er veldig sprudlende blant oss, hun spøker, fjaser å ler og det er en fryd å ha henne her! Det gir liv å røre i jobbhverdagen. 

Hadde vært utrolig kjedelig å jobbe en plass der en spøk eller litt fjas ikke hadde blitt godtatt. 

Anonymkode: ce168...4fe

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at hvis oppførselen deres gjør det slitsomt og vanskelig for kollegaer å jobbe med dem sammen, så er det innafor å si fra. Det er jo irrelevant hvorvidt de er gift/utro/whatnot, men det ER slitsomt for andre når det blir mye fjas mellom et par stykker i en gruppe. For de som ikke er inkludert blir det faktisk bare distraksjon og støy av sånt. 

Anonymkode: e5a88...a2a

Skrevet

At noen har det gøy på jobb er ikke det samme som at de har et forhold. Du vet ikke om det er noe mer mellom dem. Hvorfor skal du gjøre så mye ut av noe du ikke har peiling på? Er det misunnelig fordi du ikke har det så gøy på jobb? 

Anonymkode: 29087...696

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At noen har det gøy på jobb er ikke det samme som at de har et forhold. Du vet ikke om det er noe mer mellom dem. Hvorfor skal du gjøre så mye ut av noe du ikke har peiling på? Er det misunnelig fordi du ikke har det så gøy på jobb? 

Anonymkode: 29087...696

Gjør jeg mye utav det? Jeg bare spør. Nei, jeg er ikke misunnelig... jeg kunne deltatt i samtalen jeg også hvis jeg hadde giddet, men jeg interesserer meg ikke for den kaklingen deres og da trekker jeg meg heller tilbake. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...