Gå til innhold

Kan han forbedres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på 3 dates med en mann. Siste daten var i dag, og vi hadde sex for første gang. Han var ikke særlig flink til å kline eller noe seksuelt... Han har sagt at han ikke har så mye erfaring. Jeg har hatt flere lange forhold, så jeg har mye erfaring. Vi er begge 27 år.

Er det håp for forbedring? Erfaringer? 😳

Anonymkode: 5ef5a...41a

Videoannonse
Annonse
Gjest Paramount
Skrevet

Alltid håp, gi han en sjanse, og noen tips. Har erfaringer med motsatt kjønn, og det gikk helt fint.

Selv damer som ALDRI kunne finne på å suge, snudde helt om.

Skrevet
1 minutt siden, Paramount skrev:

Alltid håp, gi han en sjanse, og noen tips. Har erfaringer med motsatt kjønn, og det gikk helt fint.

Selv damer som ALDRI kunne finne på å suge, snudde helt om.

Hvordan gi tips på en fin og ikke-klein måte? Vi kjenner ikke hverandre såå godt enda..

Gjest Paramount
Skrevet

Veiledning med hender og kropp, supplert med kommentarer i denne gaten :sånn, her, gjør slik, det er deilig, ikke sånn, litt opp, litt ned, bra, mer, au osv..:)

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gi tips på en fin og ikke-klein måte? Vi kjenner ikke hverandre såå godt enda..

Snakk sammen om hva og hvordan du liker å elske. Positive tilbakemeldinger, ingen kjeft. Sånn:

4 minutter siden, Paramount skrev:

Veiledning med hender og kropp, supplert med kommentarer i denne gaten :sånn, her, gjør slik, det er deilig, ikke sånn, litt opp, litt ned, bra, mer, au osv..:)

Skrevet

Uff, er så redd for å såre han eller gjøre han usikker slik han ikke tør å ta kontrollen mere. 😢

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Uff, er så redd for å såre han eller gjøre han usikker slik han ikke tør å ta kontrollen mere. 😢

Knull han skikkelig sånn at han blir trygg på deg.... også kan du gi han instruksjoner.

Anonymkode: e3fa1...fc5

Skrevet

Hvordan tror du folk LÆRER å bli bedre i sengen? 

Jo de lærer ved å gjøre, høre etter og finne ut hva som funker for dem og den de har sex med. 
Du må ikke glemme at ingen er tankelesere, vil du at han skal gjøre noe, si fra. "kanskje vi kan prøve sånn? kunne du gjort sånn på meg? Kan jeg få være på toppen?" spør på en fin måte, uten nedlatende tone.. 

Eller, som du er virkelig komfortabel med ham, snakk sammen i en ikke seksuell setting, om hva som tenner deg :) 

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig kan man lære å bli bedre i senga. Ingen er født den perfekte elsker, det læres gjennom bla erfaring. 

Fortell han hva du ønsker når dere holder på, led hendene hans dit du vil osv. 

Anonymkode: 07753...732

• Liker 1
Skrevet

Et forslag: Sette på litt musikk, trekke for gardinene i et varmt rom, legge puter og dyner på golvet -og danse nakne sammen. :) Fin måte å tørre å være nære uten å ha sex som hovedfokus. 

Anonymkode: f6bc5...cb6

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det håp for forbedring?

Nå skal jeg fortelle deg en hemmelighet: De fleste menn digger når damer forteller dem hva de liker. 

Da slipper vi å gjette.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Ellsworth skrev:

Nå skal jeg fortelle deg en hemmelighet: De fleste menn digger når damer forteller dem hva de liker. 

Da slipper vi å gjette.

Ditto ;)

Anonymkode: ecd03...c9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...