Gå til innhold

Vil ikke kysse kjæresten lenger.. Er det håp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 26 som har vært sammen med kjæresten i 5 år. Det siste året har jeg ikke hatt lyst på han lenger, og nå har jeg overhodet ikke lyst til å kysse/kline/ha sex med han.. Og det er så trist, for jeg er så glad i han, og vil at det skal fungere! Men jeg vil jo ikke ha det sånn for resten av livet? Merker at dette er et stort savn, men jeg klarer ikke å skru på lysten overfor han, selv om jeg har lyst generelt.. Usikker på om jeg elsker han lenger, men jeg VIL elske han, for han er så snill og god.. Noen som forstår? 

Vi har forsåvidt ikke klinet på flere år, og kan vel telle på en hånd hvor mange ganger vi har gjort det i forholdet, da han sa tidlig at han ikke likte det. Savner å kysse, kline, og at det fører til sex.. Så kanskje vi ikke helt har hatt den kjemien i utgangspunktet, jeg vet ikke.

Noen erfaringer, råd eller tanker? Vi har ikke barn forresten. 

Anonymkode: 6e26e...487

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en jente på 26 som har vært sammen med kjæresten i 5 år. Det siste året har jeg ikke hatt lyst på han lenger, og nå har jeg overhodet ikke lyst til å kysse/kline/ha sex med han.. Og det er så trist, for jeg er så glad i han, og vil at det skal fungere! Men jeg vil jo ikke ha det sånn for resten av livet? Merker at dette er et stort savn, men jeg klarer ikke å skru på lysten overfor han, selv om jeg har lyst generelt.. Usikker på om jeg elsker han lenger, men jeg VIL elske han, for han er så snill og god.. Noen som forstår? 

Vi har forsåvidt ikke klinet på flere år, og kan vel telle på en hånd hvor mange ganger vi har gjort det i forholdet, da han sa tidlig at han ikke likte det. Savner å kysse, kline, og at det fører til sex.. Så kanskje vi ikke helt har hatt den kjemien i utgangspunktet, jeg vet ikke.

Masse erfaring på det, og det blir bare verre. Dere er unge og uten barn, det samme var jeg, og jeg gikk til slutt. Så fikk jeg 20 år med en bra mann, som jeg nettopp er separert fra, men rent fysisk kunne jeg fortsatt hatt sex med han, den tenningen forsvant aldri. 

Anbefaler deg å gå, selv om det er tungt.

• Liker 4
Skrevet

Ønsker du deg barn? Hvordan har du tenkt å få barn med en mann du ikke orker å være fysisk intim med?

Du er ung, du kan ikke leve resten av livet ditt med en mann du ikke orker å være intim med, det vil ikke fungere. Bedre å avslutte det nå, og gi dere begge muligheten til å finne en bedre livspartner.

Anonymkode: 7a4c3...d76

• Liker 4
Skrevet

Min erfaring at når man slutter å kysse er det starten på slutten. Kjæresten kan være en så fin person som det går an, men om man ikke har lyst til å kysse blir det mer en bror/søster/venn enn en kjæreste.

Anonymkode: 19e2f...aff

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring at når man slutter å kysse er det starten på slutten. Kjæresten kan være en så fin person som det går an, men om man ikke har lyst til å kysse blir det mer en bror/søster/venn enn en kjæreste.

Starten på slutten nei? Hvorfor kysser nesten ingen gamle ektepar da?

Anonymkode: f623b...31e

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Starten på slutten nei? Hvorfor kysser nesten ingen gamle ektepar da?

Hva vet du om hva de gjør hjemme på soverommet da?

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev:

Hva vet du om hva de gjør hjemme på soverommet da?

Jeg spurte min bestemor på 76 år. Hun sa dem ikke har kysset på årevis og nesten aldri sover sammen (hennes unnskyldning at han snorker mye). Men det er vel helt normalt. De har jo vært sammen siden hun var 17. Spenningen avtar jo helt klart etterhvert i et langt forhold. 

• Liker 1
Skrevet

Gjør noe utenom det vanlige, reis bort å opplev noe nytt, lag en krukke med forslagslapper av alle slag dere trekker av hver helg..

Livet sammen blir rutine, og rutiner i det lange løp kan bli kjedelig rett og slett. Prat med han, kan hende han ikke føler det på samme måte i hele tatt. At han tror alt er i orden.. Finn ut hvordan det virkelig står til mellom dere, det kan kun gjøres ved å prate sammen. Fra der kan det gå 2 veier, men da vil nok den rette veien være lettere å velge for begge parter. 

Anonymkode: 1386b...992

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte min bestemor på 76 år. Hun sa dem ikke har kysset på årevis og nesten aldri sover sammen (hennes unnskyldning at han snorker mye). Men det er vel helt normalt. De har jo vært sammen siden hun var 17. Spenningen avtar jo helt klart etterhvert i et langt forhold. 

Men TS er ung! Hun har maaange år igjen før hun legger kyssing på hylla!

Jeg kommer aldri til å være sammen med en jeg ikke vil kysse, ikke om jeg er under 80 år, ihvertfall! Vi har, såvidt vi vet, bare ett liv! Jeg vil leve, ikke holde ut!

• Liker 2
  • 3 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11/27/2018 den 9.27):

Sånn føler jeg at det er for oss også nå... det er hjerteskjærende å ikke få kysse kjæresten sin.....

Anonymkode: 8061d...948

Skrevet

Du er bare ikke interessert i ham mer.

Anonymkode: 862e1...b91

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Sånn føler jeg at det er for oss også nå... det er hjerteskjærende å ikke få kysse kjæresten sin.....

Anonymkode: 8061d...948

Regner med at TS fant ut av det i 2018.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.11.2018 den 23.09):

Mistet tidlig lysten på min eks, men fortsatte forholdet i mange år pga barn.

Til slutt hadde vi ikke rørt hverandre på to år, jeg ble fysisk dårlig bare tanken. Måtte finne unnskyldninger hver kveld. Det var et helvete!

Likevel var jeg veldig glad i ham…:(

Det ble selvfølgelig slutt, men jeg har det så mye bedre nå. Har en kjæreste jeg aldri får nok av!

Anonymkode: eed5a...6e5

Skrevet

Jeg er sånn, men tror egentlig det handler mer om forventninger og at en dermed føler en MÅ kysse. Når en slapper mer av så har det gått fint. Kan også være at du er en person som ikke har lyst til å kysse med mindre du vil noe mer, sant? Kunne ikke tenke meg å være sammen med noen andre. Ikke gi den tanken for mye. Kjærlighetslivet går opp og ned.

Anonymkode: 636d5...af8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...