AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #1 Del Skrevet 26. november 2018 Jeg er ufør, og har planer om å flytte til varmere strøk, da min helse vil bli betraktelig bedre. Hadde vel egentlig bestemt meg for å flytte til Spania, da fastlandet. Siden man da har mange muligheter. Men så er jeg litt forelsket i Fuerteventura, de flotte milelange strendene, og den roen det er der. Det positive er at det er mer jevn temperatur året rundt der, og varmere på vinteren. Men jeg er litt redd for at det kommer til å bli kjedelig, vet ikke hor lett det er å bli integrert der. Så er det noen som bor eller har bodd på Fuerteventura? Eller en av de andre øyene. Vil gjerne høre om deres erfaringer. Anonymkode: 10a20...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #2 Del Skrevet 27. november 2018 Så lenge du lærer deg spansk går det fint! Anonymkode: 01c58...ad9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #3 Del Skrevet 27. november 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ufør, og har planer om å flytte til varmere strøk, da min helse vil bli betraktelig bedre. Hadde vel egentlig bestemt meg for å flytte til Spania, da fastlandet. Siden man da har mange muligheter. Men så er jeg litt forelsket i Fuerteventura, de flotte milelange strendene, og den roen det er der. Det positive er at det er mer jevn temperatur året rundt der, og varmere på vinteren. Men jeg er litt redd for at det kommer til å bli kjedelig, vet ikke hor lett det er å bli integrert der. Så er det noen som bor eller har bodd på Fuerteventura? Eller en av de andre øyene. Vil gjerne høre om deres erfaringer. Anonymkode: 10a20...546 Du får nok lettere svar dersom du kontakter noen som bor der. Her er "norgesavisa" der nede. Der er det link til Facebookside også. Tror du vil få tips, info og råd der. Lykke til! https://www.canariposten.no/ Anonymkode: cff11...b6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå