AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #1 Skrevet 26. november 2018 Herregud, bloggerbarna?? bloggerne? reality program...ALLE kan jo bli kjendiser her til lands 😛 Er det bare jeg som ikke synes det virker noe stort å bli kjendis mer? jeg synes ting blir mer og mer kjedelig og uinteressant, fordi alt har plutselig blitt så lett å oppnå, særlig her til lands . Anonymkode: b0c0f...313 2
Gasellen Skrevet 26. november 2018 #2 Skrevet 26. november 2018 Det er ikke stort å bli kjendis i Norge. Det holder å ha mange følgere på instagram. Er bare å se på "Kjendisene" i Skal vi Danse 😅 hvem faen er Amalie Snøløs liksom 🤷♀️ Hva er hun kjent for annet enn at hun er sammen med en som hadde 10 minutters screentime i sesong 2 av Skam?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #3 Skrevet 26. november 2018 2 minutter siden, Gasellen skrev: Det er ikke stort å bli kjendis i Norge. Det holder å ha mange følgere på instagram. Er bare å se på "Kjendisene" i Skal vi Danse 😅 hvem faen er Amalie Snøløs liksom 🤷♀️ Hva er hun kjent for annet enn at hun er sammen med en som hadde 10 minutters screentime i sesong 2 av Skam? ja, men det er det jeg sier. det er så liten befolkning i Norge at slikt blir så enkelt. Anonymkode: b0c0f...313
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #4 Skrevet 26. november 2018 Det er ikke enkelt men det kan gjøres om man vet veien. Jeg vet veien med mine talenter så snart ser dere meg og. Ikke fordi jeg ønsker å bli kjent men fordi jeg har et elsk for talentet mitt. Og dette er selvfølgelig ikke blogging. Langt i fra! Anonymkode: 77067...21e
Aragorn ll Elessar Skrevet 26. november 2018 #5 Skrevet 26. november 2018 Er ikke bare i Norge hvor folk blir kjendiserf or alt og ingenting. 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #6 Skrevet 26. november 2018 8 minutter siden, Gasellen said: Det er ikke stort å bli kjendis i Norge. Det holder å ha mange følgere på instagram. Er bare å se på "Kjendisene" i Skal vi Danse 😅 hvem faen er Amalie Snøløs liksom 🤷♀️ Hva er hun kjent for annet enn at hun er sammen med en som hadde 10 minutters screentime i sesong 2 av Skam? Hun var med i Farmen i fjor. Ikke at det er noen stor bragd, da. Anonymkode: b1f07...056 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #7 Skrevet 26. november 2018 Foreldrene mine elsket alltid å se på skal vi danse, de ser fortsatt på, men det er ikke så morsomt for dem lenger for de aner ikke hvem kjendisene er. Det verste er at jeg som er 30 vet det heller ikke alltid fordi jeg ikke er oppdatert på d-kjendis norge. Anonymkode: ade40...38f 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #8 Skrevet 26. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke enkelt men det kan gjøres om man vet veien. Jeg vet veien med mine talenter så snart ser dere meg og. Ikke fordi jeg ønsker å bli kjent men fordi jeg har et elsk for talentet mitt. Og dette er selvfølgelig ikke blogging. Langt i fra! Anonymkode: 77067...21e Er bare å tune inn på Norske Talenter neste høst da mao 😂 Anonymkode: dc1dd...8b5 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #9 Skrevet 26. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er bare å tune inn på Norske Talenter neste høst da mao 😂 Anonymkode: dc1dd...8b5 Haha morsom du. Absolutt ikke der jeg kommer frem. Bare lse ås lenge du kan. Skal komme tilbake til denne tråden da jeg jeg oppnådd min suksess og avsløre hvem jeg er. Tror du føler deg rimelig dum da. Anonymkode: 77067...21e
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #10 Skrevet 26. november 2018 Det kommer helt an på hva de er kjente for. Noen har jo noe fornuftig og bra å bidra med. Noen har jo stort talent for noe. Så det kommer an på hvem de er og hva de gjør. Har sans for noen her til lands, men jeg vet ofte ikke hvem mange kjendiser er. Ser overskrifter i aviser osv, deltagere både her og der, og jeg bare klør meg i hue og lurer på hvem de er. Anonymkode: 50970...935 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #11 Skrevet 26. november 2018 Det er bare å rope Fuck Listhaug så er du rikskjendis. Hadde jeg hatt et ønske om å bli kjendis hadde jeg glatt stilt meg opp foran Stortinget og ropt Fuck Støre. Men jeg har altså ikke noe behov for å bli kjendis. Anonymkode: 0d5f6...fa7
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #12 Skrevet 26. november 2018 Har aldri hatt et ønske om å bli kjendis, det er vel omtrent mitt verste mareritt. Oppmerksomhet når man er ute og handler mat... Nei. Anonymkode: 000c8...149
Example Skrevet 26. november 2018 #13 Skrevet 26. november 2018 De som ønsker, får det vel til. Dessverre er det sånn at mange av disse "kjendisene" blir idoler for våre unge og håpefulle.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #14 Skrevet 26. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha morsom du. Absolutt ikke der jeg kommer frem. Bare lse ås lenge du kan. Skal komme tilbake til denne tråden da jeg jeg oppnådd min suksess og avsløre hvem jeg er. Tror du føler deg rimelig dum da. Anonymkode: 77067...21e Jeg gleder meg allerede. Sikker på at alle kjenner deg igjen på gata. Skal jo ikke mye til her til lands. Anonymkode: dc1dd...8b5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #15 Skrevet 26. november 2018 Vil du bli kjendis? Vær en drittunge som enten har blitt totalt oversett og er helt syk etter bekteftelse og oppmerksomhet, eller vær en totalt bortskjemt drittunge som har blitt hyllet og tilbedt hele oppveksten, og forventer at følelser og folk rundt deg er forbruksvare. Meld deg på paradise, love island, ex on the beach, og stå på. Anonymkode: ade40...38f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå