Gå til innhold

Når jeg ser alle trådene i dette emne her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så blir ikke savnet etter mann og barn akjurat noe nindre. Hvorfor treffer jeg aldri noen? Jeg vil så gjerne feiere ordentlig jul igjen, ha noen å stelle i stand til og dele tiden med. Det gjør så vondt i hele kroppen.

Hilsen ufattelig lei seg😢

Anonymkode: 4d724...19e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke med deg: men jeg har definitivt ikke hatt bedre juler de årene jeg har hatt kjæreste i jula. Ville faktisk påstå at å ha kjæreste i jula, som f.eks velger å ikke feire jul med en, kan være mye verre enn å kun ha selskap av en Grandiosa på julaften..Du vet i alle fall hva du får når du feirer med Grandiosa.

Anonymkode: 080b8...cc7

Skrevet

Hvorfor ikke feire med familien så lenge man er singel da? dra til foreldrene dine eller en av dem om de er skillt.

Anonymkode: 53d5b...15b

Skrevet

Jeg er jævlig glad for at jeg ikke har unger, og at jeg har det helt greit alene. Det betyr at jeg kan gjøre akkurat som jeg vil, når jeg vil. Se på det jeg vil se på, høre på det jeg vil høre på, sove på sofaen, dra på gigs når jeg vil, slippe å lage middag, må ikke rydde med en gang hvis jeg ikke gidder. Bruke mine penger kun på meg og hunden. Ikke noe mas, krangling, diskusjoner et cetera. Jeg ser kun fordeler med å være alene, også i høytider. Hva er det å savne? 

Anonymkode: e3eda...d49

• Liker 1
Skrevet

Når jeg var singel koste jeg meg gløgg ihjel! Jeg pyntet til jul, koste meg med alskens barnslige og nostalgiske julefilmer som gikk, var mye med venner osv. Man trenger ikke en mann eller barn for å kose seg i jula ;) dro hjem til familien til julaften og romjula. 

Anonymkode: ee292...298

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg var singel koste jeg meg gløgg ihjel! Jeg pyntet til jul, koste meg med alskens barnslige og nostalgiske julefilmer som gikk, var mye med venner osv. Man trenger ikke en mann eller barn for å kose seg i jula ;) dro hjem til familien til julaften og romjula. 

Ikke alle har familie. Dette viser bare alt dere tar for gitt her inne.

• Liker 3
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle har familie. Dette viser bare alt dere tar for gitt her inne.

Men Herrefred så negativ. JEG dro til familie. Jeg sier ingenting om at alle andre må gjøre det fordi alle har familie. Tror du jeg tar familie for gitt ut fra den lille setningen? Tror du seriøst at du kjenner meg så godt? Du får slutte å være så forbanna negativ så kanskje du klarer å kose deg i jula 

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men Herrefred så negativ. JEG dro til familie. Jeg sier ingenting om at alle andre må gjøre det fordi alle har familie. Tror du jeg tar familie for gitt ut fra den lille setningen? Tror du seriøst at du kjenner meg så godt? Du får slutte å være så forbanna negativ så kanskje du klarer å kose deg i jula 

Takk for støtten, det varmer:klem:

Skrevet

Det er lov å savne noen å feire jul med, selv om man kanskje har det helt greit alene også. Jula er noe helt spesielt for de fleste av oss, og det er utrolig mye følelser knyttet til den.

TS: det ordner seg nok snart for deg også.:klem: Og i mellomtiden må man bare prøve å gjøre det beste ut av det. Nyte fordelene med å være alene. Det er nok mange med familie som gjerne skulle sluppet alt styret og maset som følger med en familiefeiring også.

Anonymkode: 669fb...572

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for støtten, det varmer:klem:

Jeg forsøkte å få deg til å se den positive siden, men når et menneske er så fokusert på at det skal være negativt så gidder jeg ikke altså. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forsøkte å få deg til å se den positive siden, men når et menneske er så fokusert på at det skal være negativt så gidder jeg ikke altså. 

Et lite tilleggssvar; du har ansvar for din egen lykke. Er du ikke fornøyd med hvordan ting er så får du forandre på det 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...