AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #1 Skrevet 26. november 2018 Jeg har solgt massevis på Finn, men for ca kanskje 6-12 mnd så har jeg kanskje solgt 2-3 ting. er det noen som får solgt noe på Finn om dagen eller er Finn egentlig ganske «død» og gammaldags så det ikke er det folk bruker lenger? Anonymkode: e808f...f1d 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #2 Skrevet 26. november 2018 Jeg kjøper ting på Finn iblant, så noen får det til. Anonymkode: 86a6b...4cb
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #3 Skrevet 26. november 2018 Jeg både kjøper og selger Anonymkode: db658...8ed 3
solmåneogstjerner Skrevet 26. november 2018 #4 Skrevet 26. november 2018 Har ikke merket at finn har dødd.. både kjøper og selger. Ikke hele tiden liksom, men innimellom. Får alltid solgt det jeg legger ut i løpet av et par dager. 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #5 Skrevet 26. november 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøper ting på Finn iblant, så noen får det til. Anonymkode: 86a6b...4cb 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg både kjøper og selger Anonymkode: db658...8ed 6 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Har ikke merket at finn har dødd.. både kjøper og selger. Ikke hele tiden liksom, men innimellom. Får alltid solgt det jeg legger ut i løpet av et par dager. takk for svar🙂 hm, da må det være noe feil jeg plutselig gjør med annonsene mine for jeg har solgt for et høyt 5sifret beløp tidligere til plutselig at det var helt dødt. Får gå litt inn på andre annonser å se hvordan de blir lagt opp. Og spesielt til deg som får solgt iløpet av et par dager så er jo det drømmen. Anonymkode: e808f...f1d
solmåneogstjerner Skrevet 26. november 2018 #6 Skrevet 26. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: takk for svar🙂 hm, da må det være noe feil jeg plutselig gjør med annonsene mine for jeg har solgt for et høyt 5sifret beløp tidligere til plutselig at det var helt dødt. Får gå litt inn på andre annonser å se hvordan de blir lagt opp. Og spesielt til deg som får solgt iløpet av et par dager så er jo det drømmen. Anonymkode: e808f...f1d Prisen og bildene har vel litt å si. Kanskje det geografiske området også. De tingene jeg har kjøpt og solgt er hovedsaklig barneutstyr og møbler. 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #7 Skrevet 26. november 2018 Jeg både kjøper og selger på Finn, og det er det eneste brukt-stedet jeg forholder meg til. Akkurat dyre vesker og klær er det kanskje lettere å selge på Tise...? Anonymkode: 439d4...81c
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #8 Skrevet 26. november 2018 1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev: Prisen og bildene har vel litt å si. Kanskje det geografiske området også. De tingene jeg har kjøpt og solgt er hovedsaklig barneutstyr og møbler. I det siste har jeg forsøkt meg på klær for å renske opp i klesskapet, men det er UMULIG virker det som, uansett hvor lav prisen er og at plagget kun er brukt 1-2 ganger. Nei, får vel heller bare gjøre en god gjerning å levere til Fretex så kan de tjene noen kroner. Takk for svar 🙂 Anonymkode: e808f...f1d 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #9 Skrevet 26. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg både kjøper og selger på Finn, og det er det eneste brukt-stedet jeg forholder meg til. Akkurat dyre vesker og klær er det kanskje lettere å selge på Tise...? Anonymkode: 439d4...81c Ja jeg har prøvd meg på klær på Finn og det går ikke så godt så der er nok tise vinneren. Får nok heller bare levere til Fretex. Takk for svar🙂 Anonymkode: e808f...f1d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #10 Skrevet 26. november 2018 Har tjent godt med penger via finn.. Kjøper inn ting fra Kina og selger de dyrere enn det jeg kjøpte de for.. Heftig profitt! Mange som er interesserte. Anonymkode: f76fe...097
solmåneogstjerner Skrevet 26. november 2018 #11 Skrevet 26. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I det siste har jeg forsøkt meg på klær for å renske opp i klesskapet, men det er UMULIG virker det som, uansett hvor lav prisen er og at plagget kun er brukt 1-2 ganger. Nei, får vel heller bare gjøre en god gjerning å levere til Fretex så kan de tjene noen kroner. Takk for svar 🙂 Anonymkode: e808f...f1d Klær har jeg aldri verken kjøpt eller solgt brukt så det vet jeg ikke hvordan funker på finn. Men vet det finnes nettsteder/apper spesielt for klær så du kan jo prøve det. Evt grupper for dette på facebook
Maude Skrevet 26. november 2018 #12 Skrevet 26. november 2018 Jeg selger ofte ting på Finn, får bestandig solgt innen ei uke eller to.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #13 Skrevet 26. november 2018 1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev: Klær har jeg aldri verken kjøpt eller solgt brukt så det vet jeg ikke hvordan funker på finn. Men vet det finnes nettsteder/apper spesielt for klær så du kan jo prøve det. Evt grupper for dette på facebook 👍🙂 Anonymkode: e808f...f1d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #14 Skrevet 26. november 2018 1 minutt siden, Maude skrev: Jeg selger ofte ting på Finn, får bestandig solgt innen ei uke eller to. Hva selger du da? Får du solgt klær feks? Anonymkode: e808f...f1d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #15 Skrevet 26. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har tjent godt med penger via finn.. Kjøper inn ting fra Kina og selger de dyrere enn det jeg kjøpte de for.. Heftig profitt! Mange som er interesserte. Anonymkode: f76fe...097 Hva slags type ting er det du selger? Anonymkode: d86a6...3b8
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #16 Skrevet 26. november 2018 Barneutstyr og møbler her også. Samt fagbøker. Ikke hatt noen problemer med å selge, hverken før eller nå. Anonymkode: 016bb...1a4 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #17 Skrevet 26. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barneutstyr og møbler her også. Samt fagbøker. Ikke hatt noen problemer med å selge, hverken før eller nå. Anonymkode: 016bb...1a4 Det var det jeg solgte før og tjente mye penger på det. Nå prøver jeg meg på klær og det går ikke så bra så da er vel det grunnen. Fretex neste stopp. Takk for respons alle sammen 🙂 Ts Anonymkode: e808f...f1d
Million Skrevet 26. november 2018 #18 Skrevet 26. november 2018 Jeg har alltid fått solgt det jeg vil kvitte meg med på Finn. En stund siden siste annonse nå da riktignok.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #19 Skrevet 26. november 2018 Bruker noen av dere qxl.no? Anonymkode: 91b35...3d8
Maude Skrevet 26. november 2018 #20 Skrevet 26. november 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Hva selger du da? Får du solgt klær feks? Anonymkode: e808f...f1d Selger stort sett interiørvarer og samlerobjekter. Har i det siste også solgt en god del dyre vesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå