Nera Skrevet 26. november 2018 #1 Skrevet 26. november 2018 Bare tenk selv, hva skal folk med så mye penger i måneden? Det er altfor mye for en 20 åring. Tenk at disse tjener mye mer enn leger og politet, det er jo helt galskap! På jobb er kommer man hjem veldig utslit og ikke orker mer enn å slappe av, mens med blogg kan man blogge når man selv har lyst på, stå opp når man har lyst og begynne å blogge. Det sykeste av alt, at de tjener ekstremt mye også. Isabel raad tjener 300k, om ikke mer, og sier hun bruker 55k på shopping hver mnd! Helt sykt! Synes det er så urettferdig at bloggere tjener så sykt mye penger uten å gjøre så særlig mye (på en blogg?) 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #2 Skrevet 26. november 2018 Det er ikke urettferdig, det er slik markedet er. De selger noe som mange idioter finner interessant. Og alle kvinner som klikker seg inn på disse bloggene legger jo penger i kassa. Utrolig nok er det mange av de samme som klager over lønnen. Anonymkode: b353f...1a9 26
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #3 Skrevet 26. november 2018 På tide å bli ferdig med barnehagemillimeterrettferdigheten og innse at verden er urettferdig. Det er mye mer urettferdig at du er født i velstand og fred enn at en blogger tjener penger på noe du ikke anser som jobb. Anonymkode: 7e5d0...33e 24
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #5 Skrevet 26. november 2018 Hvis lønn var rettferdig ville professorer være kjemperike. Anonymkode: 1f22f...38d 8
Nera Skrevet 26. november 2018 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2018 Er folk her helt skrudd? Bare inrømm det, det er urettferdig at en som blogger tjener mer enn de som redder liv. Når skal dere begynne å mene deres egne meninger uten om å tenke på hele kloden? 9
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #7 Skrevet 26. november 2018 1 minutt siden, Nera said: Når skal dere begynne å mene deres egne meninger uten om å tenke på hele kloden? Det kalles å se lengre enn sin egen nesetipp. Anonymkode: 7e5d0...33e 8
Nera Skrevet 26. november 2018 Forfatter #8 Skrevet 26. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kalles å se lengre enn sin egen nesetipp. Anonymkode: 7e5d0...33e Alle vet at det ikke er rettferdig, sånn er det bare.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #9 Skrevet 26. november 2018 Jeg synes det er en fortjent. Ville aldri satt meg selv i deres sko uansett hvor mye penger jeg fikk. Ser virkelig ut som de ødelegger seg selv med det de holder på med.. Anonymkode: 4b16b...55a 4
Nera Skrevet 26. november 2018 Forfatter #10 Skrevet 26. november 2018 altså de fleste med ordentlig jobb tjener ca 450.000 i året, tenk så mye forskjell det er! 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #11 Skrevet 26. november 2018 Det er idiotene som ser på bloggee som bidrar til dette da. Må være digg å være så mye smartere enn snittet at du vet hva som fanger interressen til folk. Folk interersserer seg jo for totalt uinteressante ting, som sminke og sånt 😛 Og hvorfor bry seg om hva ANDRE tjener? Tjener selv mer enn en med profesjon og master, har ingen utd selv. Men jeg snakker ikke høyt om det, for folk har det med å synes det er urettferdig..voksne er barn! "men jeg har utdannelse!! jeg burde ha mer lønn enn deg" er ikke nok at de tjener bra heller, de vil ha BEDRE lønn enn andre. urettferdig for de som går på skolen og sliter vettu og jævlig nedtur for de som tar en utdannelse fordi det føles status. HVORFOR bryr dere om hva andre tjener?! det er jævla irriterrende. Anonymkode: d4b65...002 5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #12 Skrevet 26. november 2018 Ja det er helt idiotisk! Anonymkode: e333c...649 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #13 Skrevet 26. november 2018 5 minutter siden, Nera skrev: Er folk her helt skrudd? Bare inrømm det, det er urettferdig at en som blogger tjener mer enn de som redder liv. Når skal dere begynne å mene deres egne meninger uten om å tenke på hele kloden? Ja da. men hvordan unngå at andre tjener mer? sette en sperre? Det er leserne som bidrar til dette. altså, saueflokken! Og leger tjener jo mer enn greit, så hva er denne konkurransegreia med at folk skal tjene MER? jeg hater mennesker, nettopp av det ts nevner. Folk bryr seg veldig hvis du "har det bedre enn dem" ...da henger de seg på og kommer med all verdens meniner om hvorfor det er urettferidg "jeg har slitt mer i livet " "jeg har barn" "jeg tok utdannelse" herregud mennesker altså. Anonymkode: d4b65...002 1
Nera Skrevet 26. november 2018 Forfatter #14 Skrevet 26. november 2018 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er idiotene som ser på bloggee som bidrar til dette da. Må være digg å være så mye smartere enn snittet at du vet hva som fanger interressen til folk. Folk interersserer seg jo for totalt uinteressante ting, som sminke og sånt 😛 Og hvorfor bry seg om hva ANDRE tjener? Tjener selv mer enn en med profesjon og master, har ingen utd selv. Men jeg snakker ikke høyt om det, for folk har det med å synes det er urettferdig..voksne er barn! "men jeg har utdannelse!! jeg burde ha mer lønn enn deg" er ikke nok at de tjener bra heller, de vil ha BEDRE lønn enn andre. urettferdig for de som går på skolen og sliter vettu og jævlig nedtur for de som tar en utdannelse fordi det føles status. HVORFOR bryr dere om hva andre tjener?! det er jævla irriterrende. Anonymkode: d4b65...002 Om noen tjener mer enn deg betyr ikke det at de har bedre liv enn deg, her snakker vi kun om pengene uansett, bryr meg lite om personene det gjedler. Endret 26. november 2018 av Nera 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #15 Skrevet 26. november 2018 17 minutter siden, Nera skrev: Om noen tjener mer enn deg betyr ikke det at de har bedre liv enn deg, her snakker vi kun om pengene uansett, bryr meg lite om personene det gjedler. hva er problemet da? kan ikke folk bare få tjene? Anonymkode: d4b65...002 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #16 Skrevet 26. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis lønn var rettferdig ville professorer være kjemperike. Anonymkode: 1f22f...38d Overhodet ikke. De er bare professorer fordi de interesserer seg over gjennomsnittet for noe. Hva er rettferdig med at høy lønn skal følge høy interesse? Pluss at de har jaggu høy nok lønn. Anonymkode: 63b39...71f
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #17 Skrevet 26. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Overhodet ikke. De er bare professorer fordi de interesserer seg over gjennomsnittet for noe. Hva er rettferdig med at høy lønn skal følge høy interesse? Pluss at de har jaggu høy nok lønn. Anonymkode: 63b39...71f De er professorer fordi de interesserer seg for noe OG har jobber i mange år etter fullført doktorgrad for å kvalifisere seg. De lavest lønte professorene tjener drøyt 600 000, det samme som en vanlig rådgiver i det offentlige. «jaggu høy nok lønn»? Ja, ja.... Anonymkode: cc8ee...9f8 2
Gasellen Skrevet 26. november 2018 #18 Skrevet 26. november 2018 Både og. Noen jobber hardere for det enn man skulle tro og legger mye arbeid i bloggingen. Akkurat nå tjener hun mye penger. Hun har vel nylig sluppet bok og alt. (Hun driver å dukker opp i snapchat feeden min av en eller annen grunn så det har jeg fått med meg) i tillegg har vi en pr-kåt vg-dude som driver å "angriper" henne og andre bloggere og drar dem frem i nyhetsbildet hele tiden i ett forsøk på å gjøre seg selv kjent. (Avtalt spill med bloggerne?). Greia er at en blogger hele tida må holde seg relevant. Til slutt går folk lei av å lese om restylan og outfits. Akkurat nå tjener hun bra, men om 2-3 år er det ikke sikkert hun tjener en dritt lenger. Sophie Elise feks krydrer på med innlegg om psykisk helse, pelsdyrdebatt, egen tvserie og bøker av og til for å holde ting variert og fengende. Raad er bare på reklamekjøret for tiden og det går fort lei av. Hun gjør lurt i å legge de 55k hun bruker på shopping i mnd på bok å spare de til magrere tider for hun skiller seg veldig lite fra andre bloggere, og folk går veldig fort lei. Til og med 16-åringene som er målgruppa hennes. 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #19 Skrevet 26. november 2018 «Det er urettferdig at fotballspillere tjener 1 mill i uken!» 🤦🏼♀️ Anonymkode: 4981a...7e3 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #20 Skrevet 26. november 2018 2 timer siden, Nera skrev: Bare tenk selv, hva skal folk med så mye penger i måneden? Det er altfor mye for en 20 åring. Tenk at disse tjener mye mer enn leger og politet, det er jo helt galskap! På jobb er kommer man hjem veldig utslit og ikke orker mer enn å slappe av, mens med blogg kan man blogge når man selv har lyst på, stå opp når man har lyst og begynne å blogge. Det sykeste av alt, at de tjener ekstremt mye også. Isabel raad tjener 300k, om ikke mer, og sier hun bruker 55k på shopping hver mnd! Helt sykt! Synes det er så urettferdig at bloggere tjener så sykt mye penger uten å gjøre så særlig mye (på en blogg?) Du skulle bare visst hvor mye visse andre tjener. Og for å gjøre mindre enn det bloggere gjør. Og som betaler mye mindre skatt enn det bloggere gjør. Anonymkode: 3fef7...774
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå