AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #1 Skrevet 26. november 2018 Det du skal fortelle dine barn er mest sannsynlig det samme du fikk høre fra dine foreldre, men herregud så lite spennende! Jeg snakker i dette tilfellet om at jeg føler moren min bagatelliserer mine problemer noen ganger, fordi "hun var der på min alder" og jeg synes hele jævla dritten er bare irriterende! Hvem har vel ikke en mor som forteller dere at "jeg var også der da jeg var på din alder" "ha vært der selv, ikke gjør mine feil" men hallo?!?!?! skal jeg ikke få lov å feile fordi min mor har gjort det og hvordan vet hun hva som er rettt for MEG?? Er så dritt lei av "aldrende" kvinner som liksom vet alt.. for de har bare kjedelige teorier å komme med uansett :S Anonymkode: a6a02...ceb
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #2 Skrevet 26. november 2018 Hvor gammel er du? Anonymkode: 338bd...0f5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #3 Skrevet 26. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Anonymkode: 338bd...0f5 snart 30. Anonymkode: a6a02...ceb
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #4 Skrevet 26. november 2018 Vel så oppfør deg som et voksent menneske og ikke en sur trassig tenåring da. Hvis du er voksen VET du at ingen andre vet det rette svaret for akkurat deg: ei heller mora di. Men det betyr ikke at det er dumt å høre på andre og prøve unngå de verste idiotfeilene andre har gjort før deg: som å drikke 2 flasker vin på styrten og tenke at det ikke er et problem. Anonymkode: f80a0...c45 4
Gjest theTitanic Skrevet 26. november 2018 #5 Skrevet 26. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det du skal fortelle dine barn er mest sannsynlig det samme du fikk høre fra dine foreldre, men herregud så lite spennende! Jeg snakker i dette tilfellet om at jeg føler moren min bagatelliserer mine problemer noen ganger, fordi "hun var der på min alder" og jeg synes hele jævla dritten er bare irriterende! Hvem har vel ikke en mor som forteller dere at "jeg var også der da jeg var på din alder" "ha vært der selv, ikke gjør mine feil" men hallo?!?!?! skal jeg ikke få lov å feile fordi min mor har gjort det og hvordan vet hun hva som er rettt for MEG?? Er så dritt lei av "aldrende" kvinner som liksom vet alt.. for de har bare kjedelige teorier å komme med uansett :S Anonymkode: a6a02...ceb Grunnen til at du ikke skal gjøre enkelte ting er fordi moren din ber deg la være. End of story. Hun vil bare si at hun vet (eller tror hun vet) hva du går igjennom. Hun burde nok fokusert mer på hva du føler og hvordan det oppfattes. Samt forslag til løsninger.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #6 Skrevet 26. november 2018 Jeg er 50 og har endelig lært å lytte til min mor. Følger ikke alt hun sier og tidene endrer seg, men mye av de samme tingene kan jeg forstå er de samme hun opplevde, selv om noe er anderledes. Fra jeg var 14-30år var min mor en dust i mine øyne. De neste 20 årene ser jeg hun er klok og vil mitt beste. Anonymkode: 0396e...f55 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #7 Skrevet 26. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel så oppfør deg som et voksent menneske og ikke en sur trassig tenåring da. Hvis du er voksen VET du at ingen andre vet det rette svaret for akkurat deg: ei heller mora di. Men det betyr ikke at det er dumt å høre på andre og prøve unngå de verste idiotfeilene andre har gjort før deg: som å drikke 2 flasker vin på styrten og tenke at det ikke er et problem. Anonymkode: f80a0...c45 Er kanskje ikke voksen mentalt da! utredes for den helvetes aspergers diagnosen. har gått glipp av noe pga henne og føler meg aldri klar til å konfrontere! Anonymkode: a6a02...ceb
Gjest theTitanic Skrevet 26. november 2018 #8 Skrevet 26. november 2018 Åh... er du voksen... ? ................ burde du ikke vært forbi dette stadiet...?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #9 Skrevet 26. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 50 og har endelig lært å lytte til min mor. Følger ikke alt hun sier og tidene endrer seg, men mye av de samme tingene kan jeg forstå er de samme hun opplevde, selv om noe er anderledes. Fra jeg var 14-30år var min mor en dust i mine øyne. De neste 20 årene ser jeg hun er klok og vil mitt beste. Anonymkode: 0396e...f55 ja og dette er jo bare typisk. "jeg var ung og dum og foreldrene var bare dumme i mine øyne, så blir vi eldre og innser at foreldrene hadde rett i mer enn vi likte å tro" , men så har du meg, som er nettopp så fornuftg! men jeg føler jeg går glipp av hele livet pga henne. for man skal da nesten ikke gjøre noen ting føles det som. Anonymkode: a6a02...ceb
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #10 Skrevet 26. november 2018 Eller, jeg ble vel nærmere midten av 30 årene før jeg gradvis forsto at den mora jeg irriterte meg på og syntes var totalt noe og ikke respektere så mye, var faktisk en flott dame å lytte til. Anonymkode: 0396e...f55
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #11 Skrevet 26. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eller, jeg ble vel nærmere midten av 30 årene før jeg gradvis forsto at den mora jeg irriterte meg på og syntes var totalt noe og ikke respektere så mye, var faktisk en flott dame å lytte til. Anonymkode: 0396e...f55 men jeg irriterer meg ikke bare over henne og synes hun er en dame som ikke respekterer folk. der er vi forskjellige. hun har valgt bare dårlige menn for eksempel og da tenker jeg at jeg gjør sikkert det og -_- Anonymkode: a6a02...ceb
Gjest theTitanic Skrevet 26. november 2018 #12 Skrevet 26. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: men jeg irriterer meg ikke bare over henne og synes hun er en dame som ikke respekterer folk. der er vi forskjellige. hun har valgt bare dårlige menn for eksempel og da tenker jeg at jeg gjør sikkert det og -_- Anonymkode: a6a02...ceb Du har rett i at oppførsel/ handlemønster går i arv. Men du kan bevisstgjøre deg det og bryte mønsteret. Å bli kvitt tidligere generasjoners negative handlemønster er den viktigste jobben vi gjør. Mødre har slett ikke alltid rett.
anniewal Skrevet 26. november 2018 #13 Skrevet 26. november 2018 Sånn pleide jeg også å tenke da jeg var ung og uerfaren. 😜 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #14 Skrevet 26. november 2018 15 minutter siden, anniewal skrev: Sånn pleide jeg også å tenke da jeg var ung og uerfaren. 😜 men så ble du "voksen" og innså at mamma har rett? 😛 Anonymkode: a6a02...ceb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå