Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Kari Traa ull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på å kjøpe meg ett sett, men er det verdt pengene ? Ser det er ganske dyrt.

Anonymkode: 4e9d0...7fe

Skrevet

Har blandede erfaringer. En overdel jeg kjøpte er god og holder seg fin. Et annet med sånn selbuvottmønster klør og jeg klarer ikke bruke det i det hele tatt. 

Anonymkode: 81798...a33

• Liker 1
Skrevet

Har masse ullundertøy fra Kari Traa og det holder seg fint år etter år :)

Skrevet

Jeg likte det godt for noen år siden, men synes kvaliteten har gått nedover. Foretrekker Devold nå.

Anonymkode: 804d6...7dd

• Liker 4
Skrevet

Eg har eit sett frå Kari Traa som har lycra i seg, og det er i alle fall det ullsettet eg har som har heldt seg dårlegast. 

Skrevet

Det er veldig fint å se på, men opplever ikke at det varmer bedre enn ullsettene på for eksempel Sparkjøp.

Anonymkode: d3a99...052

• Liker 1
Skrevet

Johaug sitt er bedre!

Anonymkode: a3d15...396

Skrevet
On 11/26/2018 at 5:17 PM, Sirah said:

Har masse ullundertøy fra Kari Traa og det holder seg fint år etter år :)

Enig, det holder seg bra! Men det klør litt altså. Foretrekker Devold, selv om det ikke ser like fint ut.

Anonymkode: f1cff...219

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig, det holder seg bra! Men det klør litt altså. Foretrekker Devold, selv om det ikke ser like fint ut.

Jeg syntes ikke at de klør, men det er nok forskjellig fra person til person :) ja Devold sine er også knallgode ❤️ 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Simon Flem?

Anonymkode: a1a61...eb0

• Liker 1
Skrevet

700 kr for en topp er galskap spør du meg. Betaler sikkert halvparten bare for merket.

• Liker 4
Gjest Konditorfrue
Skrevet

Sparkjøp sitt Janus er bedre ang ull,men jeg er veldig fornøyd med Kari traa fleece klær 👍

Skrevet

Spørs på bruken din - de er litt tykkere enn andre ullsett, pga selbumønsteret som er vevet. Så er mer som en egen genser, mens andre, vanlige ensfarga ullsett egner seg bedre som undertøy. 

Anonymkode: 93a27...ff4

Skrevet

Jeg synes ikke det er verdt det. Har fått flere hull i mitt, burde tåle mer når det er så dyrt.

Anonymkode: 680db...011

• Liker 5
Skrevet (endret)

Ull får hull, samme hvor mye ullprogram og ullvask jeg bruker. Jeg bruker ull hver dag, under klærne. Og til meg selv kjøper jeg fra Cubus eller Sparkjøp.

Singlet til 299 kr fra Cubus 

7050201323883_f_7096028_u_wool_lace_sing

Til mamma kjøpte jeg pannebånd og hals av dette slager, og regner med det holder seg fint

kari-traa-womens-rose-headband-pannebaan

Endret av Wonders
  • Liker 1
Annonse
Skrevet

På Stormberg har de ekstra tykt ullundertøy nå. Koster det samme for er sett, som det koster for en del av Kari Traa. Jeg syns KT er pent å se på, men for å være ærlig viser jeg aldri ullundertøyet mitt til noen.

Anonymkode: 08451...562

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

men for å være ærlig viser jeg aldri ullundertøyet mitt til noen.

Samme her. 

giphy.gif?cid=3640f6095bffd9a4394e6a7a73

Skrevet

Kari Traa ull er afterski ull. Ganske ubrukelig sammenlignet med annen ull hvis du er i aktivitet, men man ser pen ut i det og det holder jo deg varm. For ull er jo ull.

Anonymkode: acff5...375

• Liker 1
Skrevet

Det er fine klær, men for den bruken ulltøy er ment for, så foretrekker jeg Devold.

• Liker 1
Gjest duftlyset
Skrevet

Hvis det er kvalitet du er ute etter, gå for Devold

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...