Gå til innhold

Jobbe som eskortepike?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en funkjonshemmet jente som fikk en hjerneblødning som 3 åring. dette medfører at jeg i dag er delvis rullestolbruker, har dårlig håndmotorikk, nedsatt syn og en hjernehemmet synsfeil som gjør at det er vanskelig for meg og utføre arbeidsoppgaver raskt nok. Jeg er ferdig utdannet , men har ikke kommet noe videre med å få jobb. har fått avslag på alt av jobbsøknader, selv med utdannelse. Jeg har også i flere år vert utplassert via nav der det konkluderer med at jobben blir for krevende for meg med tanke på min livitusasjon. Jeg har prøvd meg mange steder. alt fra barnehage til kontor. Får samme beskjeden overalt. Lønnen min per måned er 11 500 kr ( aap) nå leter nav etter ny praksisplass til meg på kontor. Men så lenge jeg ikke får noe betalt jobb men kun praksis forblir den på under 12 000 i måneden. jeg føler ikke det går rundt. 

Jeg har studielån jeg må betale tilbake, har ingen deltidsjobb. jeg syntes jobbmarkedet for oss som har sammensatte funkjonshemninger er svært hardt, og får aldri noe mer enn kort praksis,  før jeg blir avvist pga min funkjonshemmning. 

Jeg vil høre med andre som har prøvd å være eskortepiker. Hva er risikoen hvis man beskytter seg godt? Folk har fortalt meg at jeg er ei pen jente tross mitt handicap, og jeg har prøvd å ha sex før og hatt et aktivt sexliv dette får jeg til om gutten gjør mesteparten av jobben. Jeg har ikke bestemt meg om jeg skal gjøre dette enda, men vil høre om noen andre har gjort det og deres erfaringer?  tenker å gjøre det kanskje for å tjene litt ekstra men har ikke bestemt meg.  Tror du de vil bry seg om jeg er handicappet så lenge jeg er pen ? svært mange har kommetert utseende mitt som pent. Er i 20 årene.

vær så snill og ikke døm meg, ønsker bare å høre andres råd / erfaringer,:) har ikke bestemt meg om hva jeg eventuelt gjør enda.

Anonymkode: 0bfec...385

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du ikke slettet renter osv når du går på AAP? Jeg synes uansett det høres veldig risikabelt ut å være eskorte mtp at du sitter i rullestol. Det er jo mange syke mennesker der ute som kanskje vil gå bevist etter deg siden du ikke kan gjøre så mye motstand som en som ikke har en funksjonshemming. Økonomisk desperasjon er vel heller ikke rette grunnen til å være eskorte?

Anonymkode: 04bf2...77f

• Liker 7
Skrevet

Når du er delvis avhengig av rullestol, og kan ha sex dersom han gjør mesteparten av jobben så lurer jeg på hvor trygt dette er? Kan du beskytte deg den dagen kunden din er en drittsekk som tenner på å banke deg opp? For den kunden kommer. 

• Liker 11
Skrevet

Du vil ikke få noen problemer med å få kunder. Men er det ikke bedre å få uføretrygd enn å selge kroppen? Du kan jobbe selv om du har uføretrygd. Det er jo helt håpløst at du må gjennom aap først. Hadde jeg vært deg hadde jeg krevd ufør med engang.

Om du faktisk ender med å selge sex, så hold deg til etniske nordmenn. Dette er den første regelen de fleste prositituerte vil råde deg til. Regel nr 2 er aldri sex uten kondom.

Anonymkode: 43ca1...e56

• Liker 5
Skrevet

Gå til fastlegen og nav og fortell om problemene. Du bør få uføretrygd snarest hvis du ikke er i stand til å jobbe. Kanskje du sliter psykisk siden du i det hele tatt vurderer å bli eskorte? Vær så snill og søk hjelp. Kanskje snakk med en prest i nærheten eller en hjelpetelefon? 

Anonymkode: d50de...550

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, Elektra said:

Når du er delvis avhengig av rullestol, og kan ha sex dersom han gjør mesteparten av jobben så lurer jeg på hvor trygt dette er? Kan du beskytte deg den dagen kunden din er en drittsekk som tenner på å banke deg opp? For den kunden kommer. 

Nei, den kunden kommer ikke når man selv velger og screener kundene sine skikkelig.

Anonymkode: 43570...c63

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, den kunden kommer ikke når man selv velger og screener kundene sine skikkelig.

Du kjenner ikke kundene før de kommer, ingen kunder finner seg i en audition før sexen liksom. Og du ser ikke på forhånd hvem som er fucked, det finner man ut når man er midt i situasjonen.

Dersom du ikke skjønner hvor reellt den problemstillingen er så er du altfor naiv for et slikt yrke. 

• Liker 12
Skrevet

Anbefaler deg heller å jobbe tilrettelagt. Få fast plass vta bedrift.

Anonymkode: 4a3ec...bf3

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du tror at du klarer å screene en kunde så er du dum. Hvis du er så dum at du velger å bli eskorte så ber du om å bli voldtatt. For du vil få en kunde som kommer til å gjøre det han føler for, fordi du er hjelpesløs. Ikke ødelegg livet ditt på tullet der. Jeg sier ikke at de som driver med det er dumme, men at de har en bedre sjanse til å forsvare seg selv. 

Anonymkode: 5f07e...4eb

• Liker 9
Skrevet

Jeg har litt problemer med å tro på dette her. Det blir for spesielt.

Anonymkode: 3f587...140

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil råde deg til ikke å gjøre det. Jeg gjorde det i 4 år, og kan nå endelig se tilbake på det og føle at den delen av livet mitt er jeg ferdig med. Det satt i lenge, lenge, det ble en veldig stor del av livet mitt og jeg klarte nesten ikke gi slipp. Jeg ble helt fanget i det, man blir fort avhengig av det livet. Pengene, kundene, livsstilen, rushet, alt rundt det. Man lever i en boble. Ja det har gitt meg masse erfaringer, gode og dårlige, men jeg vil ikke anbefale å begynne med dette. Tenk deg godt om. 

Anonymkode: eada4...6f9

• Liker 5
Skrevet

Du mister vel i så fall AAP hvis du begynner å jobbe som prostitiert.

Hva slags boforhold har du?  Hvis du leier kan du bare glemme det da du vil bli kastet ut for at utleieren ikke vil bli dømt for hallikk virksomhet. Og hvis du bor i leilighet vil nok resten av blokka klage til borettslag styret etter hvert,  og igjen kan du bli kastet ut. Ellers må du eventuellt leie hotellrom for jobben og dermed blir det en arbeidsutgift. Og igjen risikerer du å bli kastet ut permanent.

Hvis kunden må gjøre det meste av jobben så går de nok fort til en annen en som ikke er handicappet. Husk at dette er et service yrke,  og ingen gidder vel å betale for en elektriker hvis man må banke det meste av kablene selv mens han står og ser på og skriver timer...

Anonymkode: def1d...8ab

• Liker 2
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du tror at du klarer å screene en kunde så er du dum. Hvis du er så dum at du velger å bli eskorte så ber du om å bli voldtatt. For du vil få en kunde som kommer til å gjøre det han føler for, fordi du er hjelpesløs. Ikke ødelegg livet ditt på tullet der. Jeg sier ikke at de som driver med det er dumme, men at de har en bedre sjanse til å forsvare seg selv. 

De fleste får etter hvert en rimelig fast krets med kunder. Så så lenge man kommer seg gjennom perioden med å først bygge seg opp et kundenett så er man rimelig safe derfra og utover

Skrevet

Trodde minstesats var 13000? Hvor mye blir du trukket i skatt? 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste får etter hvert en rimelig fast krets med kunder. Så så lenge man kommer seg gjennom perioden med å først bygge seg opp et kundenett så er man rimelig safe derfra og utover

Vel, det kommer jo helt an på om de liker henne. Og det er veien dit som er vanskelig, og denne jenta kan ikke forsvare seg selv og kommer til å være et enkelt mål. Fatter du ikke det?  Risikoen er for stor, hun bør ikke utsette seg for fare ved å bli eskortepike.  Men for all del, hvis hun vil risikere helsa si for å kvitte seg med gjeld, go ahead, men ikke kom her og gråt når du har blitt utsatt for noe kriminelt. Og ja, det vil skje, før eller siden. 

• Liker 7
Skrevet

jeg tror jeg har ombestemt meg og tror jeg legger dette prosjektet på Is. takk for deres meninger/ synspunkter.  :)  TS

• Liker 13
Skrevet
On 11/26/2018 at 11:21 PM, AnonymBruker said:

Vel, det kommer jo helt an på om de liker henne. Og det er veien dit som er vanskelig, og denne jenta kan ikke forsvare seg selv og kommer til å være et enkelt mål. Fatter du ikke det?  Risikoen er for stor, hun bør ikke utsette seg for fare ved å bli eskortepike.  Men for all del, hvis hun vil risikere helsa si for å kvitte seg med gjeld, go ahead, men ikke kom her og gråt når du har blitt utsatt for noe kriminelt. Og ja, det vil skje, før eller siden. 

Du kan si akkurat det samme til å bli med noen hjem fra byen hvis du først skal være så ultra-paranoid.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan si akkurat det samme til å bli med noen hjem fra byen hvis du først skal være så ultra-paranoid.

Å si noe kriminelt kommer til å skje og ar en eskorte vil bli utsatt for kriminelle handlinger er ikke å være ultra-paranoid, det er å være realistisk. 

• Liker 4
Gjest Nina1975
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg tror jeg har ombestemt meg og tror jeg legger dette prosjektet på Is. takk for deres meninger/ synspunkter.  :)  TS

Det var godt❤️

Jeg vet det er trist og ett nederlag, men søk om ung ufør, da får du slettet studielånet ditt og får også litt mer i lønn. 

Så kan du heller prøve å jobbe med noe når du klarer. 

Lykke til.

Skrevet
På 28.11.2018 den 8.38, AnonymBruker skrev:

Ultraparanoid? Realitetsorientert heter det. 

Anonymkode: 0a47c...d04

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...