Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt første ordentlige intervju i en jobb relatert til utdanningen min. Men jeg er så grønn, så jeg trenger litt hjelp. 

Er det noe jeg bør spørre dem om før jeg kommer? Hvordan bør jeg forberede meg,  og hva bør jeg spørre om selv på intervjuet?

Anonymkode: 4552b...176

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke spør om noe før du kommer. Det virker litt masete. Les om bedriften og les stillingsannonsen nøye. Hvilken sektor er det i?

• Liker 1
Skrevet

Forbered spørsmål du har til dem, som f.eks. hvordan det sosiale miljøet er, om det er stort gjennomtrekk av ansatte (diplomatisk formulert), videreutviklingsmuligheter osv.

Anonymkode: 9bfc7...e35

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, hobbykokken skrev:

Ikke spør om noe før du kommer. Det virker litt masete. Les om bedriften og les stillingsannonsen nøye. Hvilken sektor er det i?

Helsesektoren.

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forbered spørsmål du har til dem, som f.eks. hvordan det sosiale miljøet er, om det er stort gjennomtrekk av ansatte (diplomatisk formulert), videreutviklingsmuligheter osv.

Takk for svar! Kom gjerne med noen flere konkrete spm jeg kan ta med som er litt mer spesifikk enn "osv.". Jeg er helt grønn på området og redd jeg bare skal si øøøøh, nei..... jeg har ikke noe spes. Og da virker jeg kanskje ikke så interessert.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kom gjerne med noen flere konkrete spm jeg kan ta med som er litt mer spesifikk enn "osv.". 

Det finner du i det hopetallet av intervjutipsartikler som finnes på verdensveven.

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finner du i det hopetallet av intervjutipsartikler som finnes på verdensveven.

Jada, men fint med noen personlige tips her også. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...