AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #1 Skrevet 26. november 2018 Hun har nå ved flere anledninger tatt med seg neglelakk, sminke, maling etc alt som kan klines med, opp på rommet sitt og klint rundt med det. Fordi hun skal lage noe sier hun. Hun har tatt neglelakken min og tømt flere flasker, klippet i filler en løp gloss for å lage ting. Hun rører det sammen. Hun har også vært hos storesøstera si og tatt sminke der. Hun har fått klar beskjed at det IKKE er lov å drive med noen form for klin på rommet. Og maling brukes kun nede ved kjøkkenbordet. Men, hun har altså gjentatte ganger ikke hørt på dette og har gjort det likevel. Kliner rundt omkring på rommet sitt. Nå kom jeg akkurat hjem, og nå hadde hun tatt med maling på rommet og sølt på rommet sitt på badet og på kjøkkenet. Hun har fått konsekvens i form av at jeg har fjernet alt fra rommet som hun ikke kan ha der og null iPad og TV. Men, alikevel klarer hun å finne noe nytt å kline med. Når jeg tror jeg har fjernet det meste. Jeg får heller ikke låst inn alt hun kan finne på å kline med. Nå er jeg egentlig rasende, men lurer på hvordan jeg skal forholde meg til dette? Hva gjør jeg? Hvilken konsekvenser bør dette få? Anonymkode: fb9ac...41d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #2 Skrevet 26. november 2018 Beklager, la det inn på feil. Er bare å slette dette innlegget. Anonymkode: fb9ac...41d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #3 Skrevet 26. november 2018 Åh, når jeg leser sånne tråder sitter jeg alltid igjen med å bli like rådvill. Håper noen kommer med gode råd til deg! Lykke til ❤️ Anonymkode: 97d69...247
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #4 Skrevet 26. november 2018 Du må snakke med jenta, ikke bare gi konsekvenser! Og da mener jeg ikke at du skal kjefte på henne for at hun gjør noe hun ikke får lov til, men at du finner ut hva som egentlig plager henne. Kanskje hun plages på skolen. Kanskje hun ikke opplever at noen ser henne. Kanskje hun har et kreativt behov som ikke får utløp. Det er ikke sikkert hun selv vet hva som plager henne, eller at noe plager henne, så det kan ta tid å finne ut av det. Selv klipte jeg istykker tannkremtuber. Jeg ante ikke hvorfor, og skammet meg over at store jenta gjorde noe så dumt. I voksen alder har jeg innsett at det var en del av en virkelighetsflukt som var helt nødvendig for å få ro til å sove, for jeg hadde sterk angst og ble mobbet. Anonymkode: e828e...82c 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #5 Skrevet 8. desember 2018 Det er lov å bli sint, og vise at du blir sint. All dilldallingen med barn for tiden er bare tull, noen gang så må man kunne si at dette er ikke greit. Anonymkode: 5cbca...07e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå