Mathias Skrevet 21. august 2002 #1 Del Skrevet 21. august 2002 Ja, nå er det akkurat det som skjer...Igjen!.. Ei dame skriver bok om alle kjendisene hun har tilbrakt livet med (i mangel på egen "importanse" kanskje...) og skriver da også hvordan de forskjellige partnerne var i senga (..etter hennes mening da...) Da tenker jeg som så: Hva om en mann hadde skrevet om hvordan damene han har hatt sex med var i senga..... Tror det hadde blitt rabalder jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 21. august 2002 #2 Del Skrevet 21. august 2002 Helt enig Lasse - dårlig gjort enten det er en mann eller kvinne som utgir parnerne sine! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lazy Skrevet 21. august 2002 #3 Del Skrevet 21. august 2002 Hun fant vel bare en måte å tjene noen ekstra kroner på... Dessuten trodde jeg det var flest menn som likte å skryte av sexlivet sitt og hvor mange partnere de har hatt. Men det er bare min erfaring, mulig det ikke er sånn. Dårlig gjort er det uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 21. august 2002 #4 Del Skrevet 21. august 2002 Dette tror jeg ikke er et typisk trekk ved kvinner, tvert i mot. Erfaringsmessig er det nu menn som legger ut og skryter av hvordan kvinner er i senga, men det har jeg enda til gode å høre fra en kvinne. Menn skriver ikke bøker om dette, men legger ut på guttefester om sine erobringer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 21. august 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 21. august 2002 Ja, helt klart usmakelig, men tror bare en kvinne ville komme unna med det... Tror ikke en mann ville få "lov" til dette i bokform... Eller tar jeg feil? Virker som det er ok å beskrive hva en mann gjør når han kommer, mens det er tabu å gjøre noe tilsvarende med en kvinne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 21. august 2002 #6 Del Skrevet 21. august 2002 ... lavmål... (hun var ikke amerikansk, vel?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 21. august 2002 #7 Del Skrevet 21. august 2002 Men Lasse, husker du ikke Dennis Rodman? Tro ikke Madonna likte det så særlig godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 21. august 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 21. august 2002 Gjorde Rodman det?? hehe jaja... Madonna har jo gjort det samme tidligere hun... så kunne vel si lite på det... Men det er gjort altså?! Netopp... Det var da den teorien hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 21. august 2002 #9 Del Skrevet 21. august 2002 Da tenker jeg som så: Hva om en mann hadde skrevet om hvordan damene han har hatt sex med var i senga..... Tror det hadde blitt rabalder jeg... Da vil jeg gjerne fortelle om en situasjon som skjedde på byen i helga.. Der stod jeg å snakket med en kamerat som fikk en sms melding av en jente han hadde blitt kjent med.. I den meldingen skrev hun hva slags sex fantasier hun hadde og ville gjøre med han når de evt skulle møtes.. Og hva skjedde så.. Joda kameraten min sendte mobilen på rund gang til alle som stod der... Jeg ble mega provosert!!!! Tenkte bare.. hva hvis det hadde vært meg... Så Lasse.. Jeg tror nok mange av dere gutter kan dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 21. august 2002 #10 Del Skrevet 21. august 2002 Anie... .forskjellen er at gutter skriver ikke bøker som nevner titalls jenter han har ligget med.. hvor gode de var i senga og hvem som IKKE var gode... Skjønner du nå, eller vil du at jeg skal forklare enda en gang til? W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2002 #11 Del Skrevet 21. august 2002 Anie... .forskjellen er at gutter skriver ikke bøker som nevner titalls jenter han har ligget med.. hvor gode de var i senga og hvem som IKKE var gode... Skjønner du nå, eller vil du at jeg skal forklare enda en gang til? W Ja gjør det Waco Jeg klare da å lese, men ville bare fortelle om en situasjon som jeg hadde opplevd... Det handlet riktig nok ikke om en gutt som hadde skrevet bøker om sin sex erfaringer.... Men å vise å slike sms meldinger til kammeratene sine, er vel ikke akkurat så bra det heller.. Ihvertfall ikke i mine øyne.. lite voksent spør du meg.. Men sånn er jo dere gutter.. liker å skryte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 21. august 2002 #12 Del Skrevet 21. august 2002 Var jeg gjest nå.. vel det var iallefall meg som skrev det.. Anie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 21. august 2002 #13 Del Skrevet 21. august 2002 Det er fint du forstår at det er stoooor forskjell å vise noen mobilmeldinger i et festlig lag og å skrive ut bøker beregnet for et verdensmarket og tjene masse $$$$$$ W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 21. august 2002 #14 Del Skrevet 21. august 2002 hmm.... tjene masse penger sa du... kanskje jeg også skulle gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 21. august 2002 #15 Del Skrevet 21. august 2002 Har du hatt sex med stallone og andre popsangere? Du må nok ha en bedre historie enn dengang du ble tatt i baksetet av en opel med en kar som heter Ronny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 21. august 2002 #16 Del Skrevet 21. august 2002 Sex-historier i bokform er da gammelt nytt. Ta Don Juan - f.eks. Bare for å ha sagt det - jeg vet det er forskjell på realtieter og fiksjon. Men det var nok mange kvinner som kjente seg igjen i den historein. Ellers må jeg si at utleveringer finnes det mange av - i bokform. Ta alle selvbiografier f.eks. I mange av disse utleveres familie, venner, uvenner, kjærester, kolleger etc. på mange områder, men kanskje ikke på områet sex. Forstår ikke hvorfor akkurat sex er verre enn områder å utlevere folk på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 21. august 2002 #17 Del Skrevet 21. august 2002 Waco! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 21. august 2002 #18 Del Skrevet 21. august 2002 Har du hatt sex med stallone og andre popsangere? Du må nok ha en bedre historie enn dengang du ble tatt i baksetet av en opel med en kar som heter Ronny. Jeg har hatt sex med Ari... teller det :blunke: he he.. nei ikke blir jeg rik på den måten heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 21. august 2002 #19 Del Skrevet 21. august 2002 Tror ikke dette har med kjønn å gjøre, men om person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå