Gå til innhold

Strømpebukse eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på julebord. Skal ha på kort skjørt eller kjole og høye pumps. Strømpebukse eller ikke Dersom strømpebukse, nude eller sort.. Vil være litt sexy;-)

Anonymkode: e8051...2d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strømpebukse. Tynn. Farge: kjem an på kva type kjole du har. Svart og hudfarga er berre to av veldig mange fargar, kva med å prøve noko anna? Burgunder? Mørk lilla? Mørk brun? Netting? 

Skrevet

Strømpebukse. Kort skjørt og bare bein i nov/des ser dumt og desperat ut. 

• Liker 5
Skrevet

Strømpebukse så klart. Det er vinter.vil du være litt sexy. Så bruk hofteholder og strømper. 

Anonymkode: c7c6c...8e9

• Liker 1
Skrevet

Strømpebukse i nude/tan i halvblank tynn denier.  5-15.  Syns fargede strømpebukser ser kjerring ut. 

• Liker 1
Skrevet

Strømebukser ser kjerring ut uansett, er min mening. Jeg foretrekker altså bare ben, men helst med litt farge og glød. Jeg bruker gjerne et lag med Dove sin gradual tanning lotion kvelden før, den blir man hverken oransj eller ujevn av - gir bare en fin glød, akkurat det som trengs på ellers bleike vinterlegger.

Anonymkode: 33340...e2a

• Liker 1
Skrevet

Strømpebukse, tynn, nude, gjerne semiblank. Selv foretrekker jeg stayups om ikke kjolen blir for kort. 

Anonymkode: 839b1...f0f

Skrevet

Strømpebukse! Passer ikke å komme i kort kjole på ett julebord uten strømpebukse, det er lite pent. 

• Liker 4
Skrevet

Kjør strømpebukse - det er jo fantastisk flott plagg - som vi gutter bare digger..  Hudfarget eller sort - eller annen farge - her velger du det du syntes passer best - men uansett er det sexy... lykke til med flott julebord.. skulle gjerne sett kjolen og de strømpekledde bena dine 

Anonymkode: e646d...760

Skrevet

Nei til strømpebukse, ta heller litt tan hvis du syntes beina er for bleike

Anonymkode: 29711...9e0

Skrevet

Å gå uten strømpebukse nå ser bare teit ut. Har aldri ledd så mye som da jeg bodde i England og så alle de blåfrosne jentene på byen (og de ble ledd av av de litt mer poshe engelskmennene også), og jeg kan ikke begripe at vi har importert den latterlige idéen. 

Jeg bruker stort sett sort 40 den uansett kjole på denne årstiden. Liker ikke tynne strømpebukser bortsett fra dem med mønster. Dessuten synes jeg man bør være moderat sexy på julebord. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...