AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #1 Skrevet 26. november 2018 Hva ønsker du å få med deg av seksuelle opplevelser før det er for sent? (tenker ikke på de mest urealistiske perverse fantasiene her altså!!) Anonymkode: 58397...0b2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #2 Skrevet 26. november 2018 Mange år til med sex med mannen min. Og at iallefall en av de rundene fører til at jeg blir gravid. *kjedelig* Anonymkode: 2f1ad...11d 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #3 Skrevet 26. november 2018 Vil oppleve å være i et langt samliv med en person jeg har perfekt kjemi med, det vi har mange og relativt samsvarende fantasier vi kan utforske sammen, og der vi over tid lærer oss så godt å kjenne at vi tar sex til et helt nytt nivå. Har hatt to korte forhold som kunne ha utviklet seg sånn, men dessverre. Venter enda 😊 Anonymkode: 4de25...144 5
Apekatten Skrevet 27. november 2018 #4 Skrevet 27. november 2018 Føler jeg har fått med meg det jeg trenger av seksuelle opplevelser. Nå har jeg funnet han jeg vil leve resten av livet mitt med, og vi har et perfekt sexliv sammen, mer trenger jeg ikke. 4
Elaine Marley Skrevet 8. desember 2018 #5 Skrevet 8. desember 2018 Tråden er ryddet for seksualisert innhold. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #6 Skrevet 8. desember 2018 Mann her. Skulle vært spennende å bli sugd en gang. Desverre er forholdet så dødt nå, at bare det å ha sex hadde vært en stor opptur. Er vel over et år siden sist vi hadde sex, og mange år siden sist vi hadde sex regelmessig. Hun vil ikke snakke om det. Burde kanskje funnet meg en annen alt i alt, men det er ikke så lett å bryte ut og starte på nytt. Anonymkode: 8b65e...9e5 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #7 Skrevet 8. desember 2018 Nå er det allerede for sent for meg, men om jeg hadde flere år igjen hadde jeg rett og slett satt mer pris på det. Anonymkode: 2a8a7...adb
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #8 Skrevet 8. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er det allerede for sent for meg, men om jeg hadde flere år igjen hadde jeg rett og slett satt mer pris på det. Anonymkode: 2a8a7...adb Er du 90 år? Anonymkode: 8f3f1...3c0
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #9 Skrevet 8. desember 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du 90 år? Anonymkode: 8f3f1...3c0 Nei under 30, men noen av oss er uheldige. Anonymkode: 2a8a7...adb
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #10 Skrevet 8. desember 2018 Det som gjenstår på min seksuelle "bucket list" er å gå på et type swingers party. Det jeg tenner mest på ved det er egentlig å se på andre ha sex, tanken på å gå rundt i et rom hvor alle bare er nakne og knuller er veldig spennende. Det er jo bare å stikke på VIP room eller hva det heter, men jeg har ikke lyst å gå alene i tilfelle jeg ikke finner noen jeg vil ligge med der, og det har ikke lykkes meg å få med noen av mine sexpartnere der. Mangler også trekant med to bifile menn, jeg har bare hatt det med menn som ikke vil krysse sverd 😛 Ellers har jeg vel krysset av på det meste på listen, og enda litt til. Anonymkode: 5a991...458 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #11 Skrevet 8. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mann her. Skulle vært spennende å bli sugd en gang. Desverre er forholdet så dødt nå, at bare det å ha sex hadde vært en stor opptur. Er vel over et år siden sist vi hadde sex, og mange år siden sist vi hadde sex regelmessig. Hun vil ikke snakke om det. Burde kanskje funnet meg en annen alt i alt, men det er ikke så lett å bryte ut og starte på nytt. Anonymkode: 8b65e...9e5 Jo det er så lett. Ikke la deg ble herset med av kona di lenger. Gjør det slutt, og lev livet. Anonymkode: 1cde9...abb 1
Gjest Alterego666 Skrevet 8. desember 2018 #12 Skrevet 8. desember 2018 Hva mener TS med «før det er for sent»? Det er vel ikke for sent før man dør? Jeg er 51 år og mer mer i flyt seksuelt enn noen gang. Det virker som mange av dere yngre har tanker om at det gjelder å rase fra seg før dere går inn i et forpliktemde forhold som dere forventer skal bli trygt og kamskje godt, men kjedelig og uten utvikling. Det trenger ikke bli slik, men det må dere være tydelige på overfor potensielle partnere.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #14 Skrevet 8. desember 2018 Å bli elsket høyt. Så høyt at en ikke ble dumpet. Tenk å elske med en mann som forguder en, og som en forguder tilbake. My dream. Anonymkode: 25798...5a6 6
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #15 Skrevet 8. desember 2018 Blitt sug og få lov til å slikke musa til kona mi Anonymkode: a928e...174
Elaine Marley Skrevet 8. desember 2018 #16 Skrevet 8. desember 2018 Tråden er igjen ryddet for seksualisert innhold. Elaine Marley, mod.
Master1 Skrevet 9. desember 2018 #17 Skrevet 9. desember 2018 Har hatt gleden av å fått prøve ut veldig veldig mye innen sex både inne og ute og rundt om kring..... Men, hva som står øverst på lista vet jeg sannelig ikke.... Kommer nok like mye an på partner som meg selv.......Men det meste kan jo jo prøves en gang eller to
Elaine Marley Skrevet 10. desember 2018 #18 Skrevet 10. desember 2018 Tråden er ryddet for seksualisert innhold. Elaine Marley, mod.
CIM Skrevet 10. desember 2018 #19 Skrevet 10. desember 2018 Må bare bli trekant med to bifile kvinner........ 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #20 Skrevet 10. desember 2018 Har fått "krysset" mange "småting" i år, som analsex, sugd til jeg kommer, fisting, kvinne som kommer, kvinne som kommer og kommer og kommer og..., kvinne som digger meg. Har det fantastisk nå, for første gang etter mange år med kjedelig sex med ekskona, selv om det var nok for meg dengang. Kunne tenkt meg å prøve sex i samme rom som andre, eller en ekstra kvinne, eller at hun hadde turt å overraske meg sexy antrekk, men det er kun fantasier, ikke behov. Hun har prøvd to menn noen ganger, men det har visstnok ikke vært bare positivt. Hun er ferdig med slikt. Er litt "misunnelig" eller sjalu, men respekterer at hun bare vil ha meg. Vi har det bra sammen nå. Anonymkode: 02cae...694
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå