AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #1 Skrevet 26. november 2018 Har kapselmaskin fra Nespresso. Er ganske fornøyd. Trenger ny maskin og vurderer å investere i en skikkelig maskin som lager kaffe av bønner. Kan betale ca 5000. Men er det verdt det? Er smaksopplevelsen bedre? Drikker mest vanlig kaffe, noen ganger cappuccino. Anonymkode: 92ee4...4c0
spinner Skrevet 26. november 2018 #2 Skrevet 26. november 2018 Har begge deler. Ja og nei. For espresso er en espressomaskin med kvern bedre. Da kan du finne dine favorittbønner og få kaffen akkurat slik du ønsker. Fordelen med Nespresso er at du kan variere mellom espresso og lungovarianter hvis du vil ha deg en lettvint svart kaffe. Nespresso er dyrere naturligvis, men det er fullt mulig å bruke mye penger på hele bønner også når du begynner å bli kresen. Jeg synes Nespresso er nesten bra og veldig greit, men tviholder samtidig på gammel italiensk maskin med kvern.
frekvens Skrevet 26. november 2018 #3 Skrevet 26. november 2018 Har begge deler. Nespresso-maskinen står i skapet og brukes ikke lengre. jeg synes det er fint å ha muligheten til å stime melk og lage te uten å bruke vannkoker. Nespresso er greit det men når jeg har en skikkelig maskin så orker jeg ikke å ofre benkeplass den
Uglems Skrevet 26. november 2018 #4 Skrevet 26. november 2018 Vi har Nespresso maskin, men jeg har også en god gammeldags italiensk espressokanne som jeg fint kan lage cappuccino eller en vanlig espresso. Samtidig som jeg har presskanne og arabisk kaffe som lages i kjelen, og noen enkle kok opp vann og tilsett nescafe gullkaffe.. har ikke kaffetrakter da. Men det er fordi jeg er utrolig fornøyd med nespressomaskinen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå