AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #1 Skrevet 26. november 2018 Det kan hende han gjør det slutt med henne etter jula, da de har forskjellige mål i livet. Ville det påvirket hva dere ville kjøpt til henne i julegave? (Hvis dere var i samme situasjon altså) Jeg har mange ideer, men vet ikke hvor fin gave jeg bør gi og merker at jeg trekker mot de billigere gavene. Er dette galt? Anonymkode: ae77d...8dc
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #2 Skrevet 26. november 2018 Ja, det er galt. Ingen vet hva framtida vil bringe. Oppfør deg som normalt og la din bror og forloveden ta seg av livet sitt. Har virkelig broren din sagt til deg (og andre) at han planlegger å gjøre det slutt med forloveden sin etter jul pga at de har forskjellige mål, eller er det kun (ønske-)tanker i ditt hode? Anonymkode: 88f95...ded 12
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. november 2018 #3 Skrevet 26. november 2018 Jeg hadde kjøpt gave og latet som ingenting.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #4 Skrevet 26. november 2018 Jeg hadde en skikkelig dårlig følelse om at forholdet til en slektning ikke kom til å vare. Kjøpte likevel julegave som vanlig. Det ble slutt rundt jul, men jeg angrer ikke på at jeg gav gaven. Tror jeg hadde følt meg verre om jeg ikke hadde gitt gave eller kjøpt noe billig og forholdet likevel hadde vart. Anonymkode: ff765...b57 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #5 Skrevet 26. november 2018 Han har sakt at han ikke vet hva han skal gjøre. Han har vudert det en stund nå, men han er fortsatt glad i henne. Det er bare meg han har nevnt dette til. Han vil ikke være den som bryter av like før jul, spesielt ikke nå i år som de har så mange planer som de allerede har satt masse energi i (hans ord). Hun mener han bare skal føye seg etter hennes mål/ønsker med livet. Han er lei av å hele tiden måtte bøye seg etter noen andre. Her er det snakk om ganske store ting som hvor de skal bo og om de skal ha barn eller ikke. Gave blir det uansett. Men det er forskjell på skål til 270 kr, et fondue-sett for to til 250 eller en kokebok for 399. Fondue-settet går ut. Men jeg trekker mere mot skålen enn kokeboken. Selv om jeg vet at broren min hadde likt kokeboken bedre. TS Anonymkode: ae77d...8dc
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #6 Skrevet 26. november 2018 Er det snakk om en felles gave til begge, eller en gave til hver? Anonymkode: 99c51...5ce 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #7 Skrevet 26. november 2018 Tenk om hun merker at gaven er redusert og så kommer han å gjør det slutt. Da blir hun sittende med den ekle følelsen av at hun ble skøvet ut og at dere alle visste. Kjøp som normalt. Anonymkode: 80a5f...e10 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #8 Skrevet 26. november 2018 Hvor gjerrig er du egentlig når innlegget ditt handler om gave med en prisforskjell på 129kr?? 😂🤣 tenk om du gir 399kr gaven og det faktisk blir slutt! Da har du kastet bort 129kr!!!!! 🤯🤭 Anonymkode: ede21...fc6 6
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #9 Skrevet 26. november 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gjerrig er du egentlig når innlegget ditt handler om gave med en prisforskjell på 129kr?? 😂🤣 tenk om du gir 399kr gaven og det faktisk blir slutt! Da har du kastet bort 129kr!!!!! 🤯🤭 Anonymkode: ede21...fc6 Det er ikke bare dét det handler om da. Mere om hvor mye omtanke/energi jeg skal legge i det. Er av typen «Finn den perfekte gaven med likest mulig verdi til alle». Tror egentlig jeg bare ville lufte tankene, da jeg føler det kan være litt dårlig gjort å ikke legge ned like mye i penger og tanker til henne som jeg har gjort til broren min. Men nå vet jeg at det er ordentlig bedritent gjort, og jeg er skikkelig fæl og gjerrig og alt det der som i det hele tatt tenker over dette og lar det påvirke hvordan jeg velger gave til henne. Da kan vi slutte å poste i denne tråden 🙂. Anonymkode: ae77d...8dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå