Gå til innhold

Flere som har problemer med denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har en ansiktstoner jeg har bryr halve flaska av. Men den har fra dag 1 svidd veldig på huden i ansiktet! Jeg blir også litt rød og ansiktshuden tørker ut flekkvis... er det normalt? Har bara fortsatt å bruke den fordi jeg trodde kanskje huden skulle bli vant til den etterhvert. Men det blir jo ikke det akkurat. 

Er det flere som har hatt problemer med denne, eller er det bare huden min som kanskje er mer sensitiv enn jeg trodde..? Får fort tørr hud om jeg ikke bruker fuktighetskrem da, men så har jeg heller aldri hatt problemer med noen hudprodukter før.

56131BA4-40D1-4687-9D9E-A98815FCE46F.thumb.jpeg.379131d79104ae7a815503bc7dad7ad4.jpeg

Anonymkode: 06cbf...181

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har du brukt den? Den har jo AHA/PHA i seg. Og syrer svir litt når man har det på huden, i hvertfall de første ukene. Jeg er litt ømfintlig for syrer selv, og synes syre-produkter svir litt uansett om jeg har brukt produktene i en uke eller et halvt år. Men det svir jo ikke hele dagen, bare de første minuttene. :)
Det er nok viktig at du bruker en bra fuktighetskrem etter denne. Det kan godt hende den er litt for sterk for huden din, og at du ikke bør bruke den hver dag. Bruker du andre syre-produkter i tillegg?

Skrevet
8 minutter siden, Hypnosee skrev:

Hvor lenge har du brukt den? Den har jo AHA/PHA i seg. Og syrer svir litt når man har det på huden, i hvertfall de første ukene. Jeg er litt ømfintlig for syrer selv, og synes syre-produkter svir litt uansett om jeg har brukt produktene i en uke eller et halvt år. Men det svir jo ikke hele dagen, bare de første minuttene. :)
Det er nok viktig at du bruker en bra fuktighetskrem etter denne. Det kan godt hende den er litt for sterk for huden din, og at du ikke bør bruke den hver dag. Bruker du andre syre-produkter i tillegg?

Har brukt den litt av og på et halvt års tid. Har ca halve flasken igjen så tenkte å bruke den opp før jeg kjøpte ny men har ikke så lyst til det lenger egentlig. 

Den svir ikke hele dagen nei, men bare synes reaksjonen huden har på den føles veldig feil. Bruker ikke andre syreprodukter nei. Bruker en renseolje fra Clinique og nekter å tro at det er den som gjør huden så tød og tørr 😛 

Anonymkode: 06cbf...181

Skrevet

Har ikke testet den, men har aldri hatt lignende problemer som du beskriver heller, jeg kunne aldri funnet på å bruke ett produkt i ett halv år som svir og huden tydelig reagerer på... 

Anonymkode: 892f1...2ad

Skrevet

Jeg ville kuttet den ut om en svir og får ubehag. Den er nok i sterkeste laget for deg. Ikke noe å spare på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...