AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #1 Skrevet 26. november 2018 Hei! Jeg driver salong og leier et rom i et stort lokale som består av flere rom. Jeg leier rommet av en hudpleier som leier hele lokalet av huseier. Jeg har flere ganger klaget på kloakklukt i lokalet, det er veldig ubehagelig- men ingenting skjer. Er det mulig å kreve noe noested? Kan ikke drive salong i et lokale som har sterk kloakklukt.. Sånn jeg forstår det, ønsker ingen å betale penger for å skulle fikse dette. Hvem sitt ansvar er det? Kan det være farlig? Kundene reagerer også på lukten, da den er ganske.. Intens.. På forhånd takk for svar! Jeg har ikke peiling. Anonymkode: bd661...476
Ullvott Skrevet 26. november 2018 #2 Skrevet 26. november 2018 (endret) Du er helt sikker på at det ikke lukter fra et uttørket sluk i golvet eller fra håndvask/vaskekum som ikke har vært brukt på år og dag slik at vannlåset er tørt? Tøm en tilitersbøtte med vann i hvert sluk og tapp masse vann i alle håndvasker. Trekk ned i alle toaletter. Vent en times tid og kjenn om lukta er blitt svakere. Endret 26. november 2018 av Ullvott 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #3 Skrevet 26. november 2018 Det ullvott sa, ellers er det eiers ansvar. Anonymkode: a7e7c...543 1
Gjest Blondie65 Skrevet 27. november 2018 #4 Skrevet 27. november 2018 ... og hvis det @Ullvott sa tok lukten så heller du matolje på toppen slik at det forsegler sluket mot fremtidig problem.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #5 Skrevet 27. november 2018 1 time siden, Blondie65 skrev: ... og hvis det @Ullvott sa tok lukten så heller du matolje på toppen slik at det forsegler sluket mot fremtidig problem. Støtter forslaget om matolje. Det fungerer som gull👍🏻 Anonymkode: 2be88...162
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå