Mrs. K Skrevet 29. mars 2005 #22 Skrevet 29. mars 2005 Du kan jo trøste deg med at svigerfar selv har vært ung og kåt engang. Kanskje han etter en uke på hytte uten privatliv var på toalettet av sammen grunn som du. Hilsen Trille
Gjest 3/365 Skrevet 29. mars 2005 #23 Skrevet 29. mars 2005 Du kan jo trøste deg med at svigerfar selv har vært ung og kåt engang. Kanskje han etter en uke på hytte uten privatliv var på toalettet av sammen grunn som du. Hilsen Trille Folk som har vært gift i mer enn 10 år har sex gjennomsnittlig 3 ganger i året kom dcet fram i en svensk undersøkelse for noen år siden. Det vil si jul, påske og 17.mai for de fleste. Tipper du føkka opp opplegget til svigers like mye som han føkka opp ditt.........
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #24 Skrevet 30. mars 2005 Det er det morsomste innlegget jeg har lest på lenge.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #25 Skrevet 30. mars 2005 er det vanlig at gutter runker på do?? (ok, det har de fleste sikkert gjort, men altså er det VANLIG, noe som skjer omtrent daglig?)
Annie Skrevet 31. mars 2005 #26 Skrevet 31. mars 2005 Det er det morsomste innlegget jeg har lest på lenge. :enig_animasjon:
Gjest glamourgirl Skrevet 31. mars 2005 #27 Skrevet 31. mars 2005 Det mest overraskende med denne tråden er egentlig at ikke gjestene Sværing' date=' 21cm eller Diger har vært innom og påpekt at 18 centimeter ikke akkurat er noen storlaks - snarere en liten smolt.[/quote'] :enig_animasjon:
Gjest Lizzi Skrevet 31. mars 2005 #28 Skrevet 31. mars 2005 Halloooo? Er du (dere..) helt hjelpeskøs?? Dere er på hytte -hva finnes rundt hytta? Svar: skog eventuel natur og nok av plass... Man tager seg ganske enkelt en lille spasertur i terrenget og nappe laks/eventuelt får assistanse fra frøkna di - bak en busk/fjelltopp/trær/velg selv.. (det gjorde vi for noen år siden, og en fremmes hund sleiket opp!!urk) Bortsett fra dette, FÅR man virkelig "ballespreng" av ikke å få utløsning på en uke?? (at man er kåt er ikke så rart da..) Trodde det var en myte... :klø: Ba han om hjelp til å løse problemet på hytta??? Jeg som trodde han bare ville fortelle oss en morsom historie...
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #29 Skrevet 31. mars 2005 Hjelp! Jeg har driti meg ut for svigers. Jeg og dama var på hytta med dem i hele påsken, og i løpet av den tiden fikk vi INGEN tid for oss selv. Det endte med at jeg fikk et enormt ballspreng, noe som toppet seg da vi reiste hjem. Etter 2,5 time i bilen stoppet vi for å spise på Lillehammer. Jeg raste ned på toalettet og uten å tenke på det valgte jeg pisserenna. Jeg lempet ut laksen og merket at den var god og blodfylt etter en uke i sølibat. Den første berøringen var i seg selv mer enn nok til å frambringe en lettere ereksjon. Jeg ga laksen et par raske drag og drømte meg bort et par sekunder før jeg innså hva som var i ferd med å skje. Inn toget svigers og stilte seg rett ved siden av meg! Han må ha fått seg sitt livs sjokk, der jeg står med en halvkram ereksjon på 18 cm rulla ut, fullstendig ribbet for alt som heter kjønnshår, men en kraftig eim av kukost og med et salig døsent blikk. Jeg fikk ikke ut en dråpe mens han stod der, og JA, han la merke til at laksen hadde gytetid. Helvete det var pinlig! Hadde jeg bare klart å fått fram en artig kommentar eller noe sånt, men neida. Jeg kan kanskje legge til at jeg er 18 og at dama er 16,5 år så skjønner dere hvor pinlig det var.......... Ingen unnskyldning. I en renne vet du at det er/kan komme flere. Hvorfor gikk du ikke inn i en bås?
Gjest Catwoman Skrevet 31. mars 2005 #30 Skrevet 31. mars 2005 Men du vet vel ingenting om hvilket ærend svigerfar egentlig hadde tenkt å ta inne på do?
Gjest Halvtimes dritepause Skrevet 31. mars 2005 #31 Skrevet 31. mars 2005 Ingen unnskyldning. I en renne vet du at det er/kan komme flere. Hvorfor gikk du ikke inn i en bås? Kanskje de var opptatt???
Gjest Valhalla Skrevet 1. april 2005 #32 Skrevet 1. april 2005 er det vanlig at gutter runker på do?? Selvsagt, noe annet er grisete. Men jeg vet egentlig ikke for jeg driver selvsagt ikke med synd.
Gjest Ny i gamet Skrevet 11. april 2005 #33 Skrevet 11. april 2005 Selvsagt, noe annet er grisete. Men jeg vet egentlig ikke for jeg driver selvsagt ikke med synd. Jeg runker nesten hver uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå