Gå til innhold

Svigers og storlaksen

Anbefalte innlegg

Gjest 18 og flau!
Skrevet

Hjelp! Jeg har driti meg ut for svigers. Jeg og dama var på hytta med dem i hele påsken, og i løpet av den tiden fikk vi INGEN tid for oss selv. Det endte med at jeg fikk et enormt ballspreng, noe som toppet seg da vi reiste hjem.

Etter 2,5 time i bilen stoppet vi for å spise på Lillehammer. Jeg raste ned på toalettet og uten å tenke på det valgte jeg pisserenna. Jeg lempet ut laksen og merket at den var god og blodfylt etter en uke i sølibat. Den første berøringen var i seg selv mer enn nok til å frambringe en lettere ereksjon.

Jeg ga laksen et par raske drag og drømte meg bort et par sekunder før jeg innså hva som var i ferd med å skje. Inn toget svigers og stilte seg rett ved siden av meg! Han må ha fått seg sitt livs sjokk, der jeg står med en halvkram ereksjon på 18 cm rulla ut, fullstendig ribbet for alt som heter kjønnshår, men en kraftig eim av kukost og med et salig døsent blikk.

Jeg fikk ikke ut en dråpe mens han stod der, og JA, han la merke til at laksen hadde gytetid. Helvete det var pinlig! Hadde jeg bare klart å fått fram en artig kommentar eller noe sånt, men neida.

Jeg kan kanskje legge til at jeg er 18 og at dama er 16,5 år så skjønner dere hvor pinlig det var..........

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

:hoho::flau::klappe:

Det falt deg ikke inn å gå inn i en bås når du først skulle nappe'n?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det som slår meg er hvorfor du ikke hadde nappa litt i laksen under hytteturen heller enn å gjøre det ved renna på et offentlig pissoar??

Du får meg IKKE til å tro at svigers var med hver gang du pissa, eller sov sammen med deg osv...

Gjest 18 og flau!
Skrevet
:hoho::flau::klappe:

Det falt deg ikke inn å gå inn i en bås når du først skulle nappe'n?

Jeg nappet den ikke, det var kanskje fire-fem drag med tommel og pekefinger over hodet bare, og jeg hadde IKKE tenkt til å fortsette! Maks uflaks kan det vel kalles, men det var noen himmelske sekunder i hvertfall, det kan ingen ta fra meg.......

Gjest 18 og flau!
Skrevet
Det som slår meg er hvorfor du ikke hadde nappa litt i laksen under hytteturen heller enn å gjøre det ved renna på et offentlig pissoar??

Du får meg IKKE til å tro at svigers var med hver gang du pissa, eller sov sammen med deg osv...

1. Utedass er ikke et sted jeg klarer å nappe laksen!

2. Alle sengeplassene var i samme rom, og så dum er jeg ikke at jeg ligger og rister i senga mens sviger "sover".

3. Du skal vite hvor mye jeg prøvde å få letta på trykket på slutten!

Gjest Anonymous
Skrevet

Så utedass er mye værre enn et pissoar? Yeah right.. Du hadde nok greid å nappe laksen på utedoen og...

Gjest StoreSky
Skrevet

Halloooo? Er du (dere..) helt hjelpeskøs?? Dere er på hytte -hva finnes rundt hytta? Svar: skog eventuel natur og nok av plass...

Man tager seg ganske enkelt en lille spasertur i terrenget og nappe laks/eventuelt får assistanse fra frøkna di - bak en busk/fjelltopp/trær/velg selv..

(det gjorde vi for noen år siden, og en fremmes hund sleiket opp!!urk)

Bortsett fra dette, FÅR man virkelig "ballespreng" av ikke å få utløsning på en uke?? (at man er kåt er ikke så rart da..) Trodde det var en myte...

Gjest gjesta
Skrevet

Uff... stakkars deg.

Har svigers mailadresse? Skriv en mail at du beklager..

eller evt ring. Så det er ute av verden snarest mulig.. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det mest overraskende med denne tråden er egentlig at ikke gjestene Sværing, 21cm eller Diger har vært innom og påpekt at 18 centimeter ikke akkurat er noen storlaks - snarere en liten smolt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Og jeg fasineres stadig av at i 90% av trådene på seksualitet er det noen som må nevne dyr :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Cyan; nå som du etter mye strev har passert 500 innlegg: Vil du bli med hjem og se på åmen min?

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Med min fobi mot slanger? Synd du ikke har et lemmen :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei fysj! Husk at lemmenet kan bli så opphisset at det eksploderer!

:ler:

Dessuten er det kanskje å skryte på seg vel mye å plassere åmen i slangefamilien...

:tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

De beste orgasmene er de eksplosive :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Eksplosive orgasmer? :o

Nei, de har vi ikke sett.

(finn dott enno?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...