Gå til innhold

Hvor mye bruker dere i julekalender til mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som lager pakkekalender :) 

Anonymkode: 5d444...fc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting han er voksen.

Anonymkode: 794cd...be0

• Liker 5
Skrevet

Har aldri brukt en krone på kalender til mannen. Han er voksen og trenger ingen kalender. Han kan kjøpe seg en sjokoladekalender eller flakskalender eller hva han nå måtte ønske seg selv ;-) 

Anonymkode: 8581b...06f

• Liker 1
Skrevet

Jeg lager ikke til mannen hehe. Men jeg har laget til andre voksne, da har hver gave koster fra 5kr til 50kr, men forsøkt å legge meg på maks 500kr til sammen :) Hadde jeg hatt lavere budsjett ville jeg bare hatt gaver noen av dagene og så små godteri de andre dagene (feks kjøpe en pose med innpakket godteri som kan deles opp i mange dager).

Anonymkode: e3a57...2d4

Skrevet

Han får en flax-kalender hvert år 😅

Anonymkode: d1af0...74b

Skrevet

Ingenting. Han er mannen min, ikke barnet mitt!..  

Tar jeg feil når jeg gjetter at det er du, alene, som fikser pakkegaver til deres felles barn? 

• Liker 1
Skrevet

0 kroner. For den kalenderen eksisterer ikke. 

Og han er nok ikke fornærmet eller føler at noe mangler (ikke han forrige mannen heller for den saks skyld). 

• Liker 1
Skrevet

Mannen får ingen kalender. Barna derimot 😊

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Ca 500 kr. Men dette er mest ting vi kjøper uansett, som forskjellig te i løsvekt, litt øl og vin, sjokolade, gavekort på kino. Kjøper ikke masse tull.

Skrevet

Nærmere 2000 tenker jeg. 24 ulike spesialøl  med hvert sitt nummer i en kasse koster litt. 

Har tatt denne varianten et par ganger før. Variabelt hva han få ellers - alt fra ferdig sjokoladekalender til ordentlig hjemmelaget til ingenting. 

Anonymkode: a4cb3...c96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...