AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #1 Skrevet 26. november 2018 Jeg og samboeren min føler oss klare for å starte på prøvingen snart. Jeg er 36 år, og har ingen tid å miste. Hva er lurt å tenke på i forkant? Hva øker sjansene? Har ikke brukt p-piller e.l. på veldig mange år. Anonymkode: 07adf...3e0
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #2 Skrevet 26. november 2018 Normalvektig, ikke nikotin, normalt sunt kosthold, fysisk aktivitet og ha sex rundt eggløsning. Hørt at mannen får bedre svømmere av å spise tomat, men har absolutt ingen vitenskapelige bevis for dette - men er jo ikke skadelig å spise i det minste 😅 Anonymkode: 44e04...ce5 1
prøverpåny Skrevet 26. november 2018 #3 Skrevet 26. november 2018 Hvis dere ikke har noen forventete problemer (at du har relativt fast syklus, ikke overvekt, spiser passe sunt etc..) tenker jeg at dere ikke burde tenke så mye annet enn å ha sex jevnlig og kose dere med at dere har lyst til å skape et nytt liv sammen. Da vil dere treffe fruktbare dager uansett. Temping og testing for eggløsning er noe man kan begynne med når det går en stund uten hell. ☺️ lykke til!! 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #4 Skrevet 26. november 2018 Folsyre:) Anonymkode: a33ab...ffb 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #5 Skrevet 27. november 2018 Jeg har noen kilo for mye som jeg jobber med å ha bort ☺️ har også blitt operert for endometriose for noen år siden. Mulig derfor jeg er litt ekstra spent på om vi får noen utfordringer. Har ikke fått barn tidligere da det ikke har vært riktig partner eller livssituasjon mtp bosted, jobb osv. Ts Anonymkode: 07adf...3e0
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #6 Skrevet 27. november 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har noen kilo for mye som jeg jobber med å ha bort ☺️ har også blitt operert for endometriose for noen år siden. Mulig derfor jeg er litt ekstra spent på om vi får noen utfordringer. Har ikke fått barn tidligere da det ikke har vært riktig partner eller livssituasjon mtp bosted, jobb osv. Ts Anonymkode: 07adf...3e0 Jeg har nogen kg for mye og endometriose men har likevel blitt lett gravid:) Lykke til! Anonymkode: a33ab...ffb
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #7 Skrevet 27. november 2018 Jeg som skrev normalvek, går fint an å bli gravid med noen kilo for mye, men overvekt kan redusere sjansen. Så ikke tenk at du må ned i vekt for å bli gravid, men ha fokus på sunt kosthold og hverdagsaktivitet 👍 Folsyre som ble skrevet over her er også greit å ta, og tran er fint å få i seg. Anonymkode: 44e04...ce5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #8 Skrevet 28. november 2018 På 26.11.2018 den 9.52, AnonymBruker skrev: Jeg og samboeren min føler oss klare for å starte på prøvingen snart. Jeg er 36 år, og har ingen tid å miste. Hva er lurt å tenke på i forkant? Hva øker sjansene? Har ikke brukt p-piller e.l. på veldig mange år. Anonymkode: 07adf...3e0 Med tanke på alder, ville jeg ikke latt det gå veldig mange måneder med prøving før du får en fertilitetssjekk. Håper der klaffer for dere:) Anonymkode: 861ef...02f
Papirfly Skrevet 28. november 2018 #9 Skrevet 28. november 2018 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Papirfly, mod.
Anbefalte innlegg