Bridget Jones Skrevet 29. mars 2005 #1 Del Skrevet 29. mars 2005 Går det og få rimelige billetter til usa i begynnelsen av juli, eller er prisen på topp hele tiden (på sommeren) hvor er det billigst og kjøpe billetter til usa?(internett) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 29. mars 2005 #2 Del Skrevet 29. mars 2005 Juli (og august )er høysesong og dyrest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 29. mars 2005 #3 Del Skrevet 29. mars 2005 Det billigste er jo å bestille rutefly på internett. Det er som sagt høysesong så det gjelder å være litt tidlig ute. Den ene gangen jeg dro til USA sjekket jeg (heldigvis) pris fra Gøteborg også. Sparte 3500,- på det og det var billigere for meg i Vestfold å komme meg til Gøteborg med tog enn å ta flytoget til Oslo.... I hvertfall da. Så har du muligheten til å reise fra Sverige ville jeg sjekket priser der også. For begge flya mellomlanda i Amsterdam og så var det samme flight videre til USA. Har brukt mrjet.com bla. Og usaspesialisten.no Veldig greit med begge. De siste hjalp meg med innlandsreise i USA en gang også til en ok pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå