AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #1 Skrevet 26. november 2018 Noen som har god erfaring med et merke? Har sett på et par fra Scaletrix og Carrera..men har ingen ide om de er bra... Anonymkode: 50246...32f
Vera Skrevet 26. november 2018 #2 Skrevet 26. november 2018 Scaletrix er veldig bra, og holdbare. Jeg vet at mannen min sverget til dem da han var liten, og de funker enda. Det er også denne typen vi har gitt til guttene våre. Heldig 7-åring 😊
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #3 Skrevet 26. november 2018 Jeg kjøpte nylig en fra Carrera til min 7-åring. Hadde lyst på bane med loop, og da var det vanskelig å finne en fra Scalextric. (I byen min er det ingen som forhandler dette merket heller, så det var lettere og billigere med Carrera.) Leste mange tester på nettet og så på demonstrasjoner på youtube før jeg bestemte meg. Men vi har altså ikke testet den ennå, så jeg kan ikke si noe om kvaliteten. Anonymkode: 84687...5da
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #4 Skrevet 26. november 2018 Takk for svar. 🤗 Så det finnes ingen med loop i Scaletrix? Tenkte og han hadde synes det var gøy med loop... Det jeg hadde sett for meg iallfall.. Anonymkode: 50246...32f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå