Gjest Cruella Skrevet 21. august 2002 #1 Del Skrevet 21. august 2002 Nå starter det snart med nye episoder! Noen flere enn meg som gleder seg?? Kunne fått de nye episodene lastet fra nettet, men det er jo litt kjedelig det og da. Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 21. august 2002 #2 Del Skrevet 21. august 2002 Gjett om jeg gleder meg, nå begynner forresten sambo også å blande seg inn. Så snart han hører åpningsmelodien kommer han trippende inn i stua.....da må jeg le... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. august 2002 #3 Del Skrevet 22. august 2002 Gleder meg også! Skulle ønske episodene varte lenger enn 25 minutter, de skulle vart en time! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Dings Skrevet 23. august 2002 #4 Del Skrevet 23. august 2002 Gleder meg stort jeg også. Har blitt lite tv-titting i sommer, så jeg gleder meg til høstvær, mørke kvelder og nye serier! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Skrevet 23. august 2002 #5 Del Skrevet 23. august 2002 Enig med dere!! :D Forøvrig syns jeg"Alle elsker Raymond" også kan være hysterisk morsomt.Mora hans er ubetalelig!Alle verdens svigermødre samlet i en liten dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 23. august 2002 #6 Del Skrevet 23. august 2002 Ja, Alle elsker Raymond er kjempebra! Jeg liker også godt "Kongen av Queens". Kjenner meg litt igjen i Carrie... Elsket den episoden hvor hun gikk berserk med selvbruningskrem. Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FroskenFrisk Skrevet 23. august 2002 #7 Del Skrevet 23. august 2002 Ja!!!!! :D Like mye til begge seriene!!! Har blitt en del titting på Kongen av Queens, så det blir digg å først få friends og deretter Kongen av Q!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå